اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع منابع طبیعی صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات استانی نقاشی دانش‌آموزی در فارس

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: فارس میزبان مسابقات نقاشی دانش‌آموزی با موضوع منابع طبیعی می‌شود.

برگزاری مسابقات استانی نقاشی دانش‌آموزی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، به مناسبت بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نخستین دوره مسابقات استانی نقاشی و مقاله‌نویسی با موضوع اهمیت منابع طبیعی در زندگی انسان توسط اداره کل منابع طبیعی فارس و همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان برگزار می‌شود. علی سعادتی دبیر ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی با بیان اینکه مسابقه بزرگ نقاشی، در سه مقطع آموزشی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود، ابراز داشت: کودکان هفت تا ۱۱ ساله، نوجوانان مقطع سنی 11 تا 17 سال و بالاتر می‌توانند برای شرکت در این مسابقه نسبت به ارسال آثار خود حداکثر تا دهم اسفند ماه امسال به دبیرخانه ستاد واقع در شیراز، چهارراه ستارخان، اداره کل منابع طبیعی و در شهرستان‌ها به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اقدام کنند.

وی ادامه داد: آثار نقاشی باید با مشخصات کامل آدرس و شماره تماس در پشت اثر و در فرم برگه A4 و مقالات نیز حداکثر در چهار صفحه A4 ارسال شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی فارس تصریح کرد: بعد از بررسی آثار در هیئت داوران به بهترین آنها در هر مقطع جوایزی تعلق می‌گیرد و آثار برتر در طول هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه که در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شده تا پیام‌های این آثار هنری به سایر دانش‌آموزان و نیز شهروندان نیز منتقل شود.

وی در ادامه به نقش ارزنده فعالان عرصه رسانه در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از طبیعت اشاره کرد و گفت: برای اینکه شاهد احیا و توسعه طبیعت شویم باید فعالان عرصه رسانه به صحنه وارد شوند و در حوزه‌های گوناگون از طریق تهیه، تولید و پخش برنامه‌های حفاظتی و بهره‌برداری فرهنگ‌سازی کنند.

این مسئول ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم طبیعت و رعایت حقوق شهروندان و تبعات منفی رعایت نکردن این موضوع تأثیرات بسزایی در پاسداشت و حفاظت از طبیعت دارد.

انتهای پیام/غ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول