اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبر داد

اعتراف سارقان گنبدکاووسی به 18 فقره کیف‎قاپی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری دو سارق کیف‎قاپ و اعتراف آنان به 18 فقره کیف قاپی در سطح شهرستان خبر داد.

اعتراف سارقان گنبدکاووسی به 18 فقره کیف‎قاپی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از معاونت اجتماعی و ارشاد انتظامی استان گلستان، محمدعلی عسگری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره کیف‎قاپی در سطح شهر ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پس از یک هفته کار اطلاعاتی یکی از سارقان حین سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به سرقت و کیف‎قاپی از شهروندان اعتراف و انگیزه آن را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.

عسگری ادامه داد: با تلاش ماموران بهرام همدست سارق نیز دستگیر شد.

وی اضافه  کرد: در تحقیقات فنی به عمل آمده متهمان به 18 فقره کیف قاپی در سطح شهر اعتراف کردند که از تمام صحنه‎های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پایان از شهروندان خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی شهروندان مراقبت‎های لازم را هنگام خرید به عمل آورند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول