اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس:

فضای نامناسب شاه‌چراغ دهن‌کجی به شیرازی‌هاست

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس گفت: بین‌الحرم شاه‌چراغ در فضای نامناسبی قرار گرفته که متناسب به یک مکان گردشگری و زیارتی نیست و این مسئله سبب شده که دهن‌کجی به شیرازی‌ها باشد.

فضای نامناسب شاه‌چراغ دهن‌کجی به شیرازی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عزیز‌الله قهرمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر خبرنگاران اصفهانی به شیراز برای بازدید از پروژه‌های شهری این کلان‌شهر و نیز افزایش تعامل رسانه‌های دو استان اصفهان و فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله توریست‌های داخلی و خارجی زیادی از این مکان بازدید می‌کنند بنابراین نامناسب بودن فضایی اطراف شاه‌ چراغ آبروی شیراز را با تاریخچه فرهنگی که دارد، برده است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در عمر کاری خود شاهد چنین جلسه‌ای خبری با حضور خبرنگاران دو استان مختلف هستیم، بیان داشت: از آنجایی که حرم شاه‌ چراغ به عنوان سومین حرم اهل‌بیت در ایران شناخته شده بنابراین وجود چنین مکانی نه درخور عظمت آن بزرگوار است  و نه در حق حرمت شیراز و مردم آن است.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان فارس تصریح کرد: در سفری که به اصفهان داشتم یکی از هم‌وطنی‌های اصفهانی گفت که اگر شاه‌چراغ در اصفهان بود شاید کمتر کسی برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد می‌رفت که شاید حرف ساده اما قابل تأملی است که باید مسئولان شیرازی به آن توجه داشته باشند.

وی با اعتراض به وضعیت ناوگان حمل و نقل شیراز گفت: وضعیت ترافیک سنگین شیراز را نباید  با برخی از مسایل توجیه کرد بلکه لازم است که با اجرای کامل شهرداری الکترونیک، این وضعیت را ساماندهی کرد.

قهرمانی خطاب به شهردار شیراز و معاونین آن تاکید کرد: اگر تاکنون از سوی رسانه‌ها نقدی بر وضعیت شهری شیراز به مسئولان نشده به دلیل آن بوده که کاری از پیش نمی‌رفته است.

وی خواستار اجرای قوی شهروند الکترونیک در شیراز شد و ادامه داد: ترافیک را نباید با برخی موضوع‌ها توجیه کرد، باید شهرداری الکترونیک محقق شود و مردم به دنبال این هستند که برخی کاغذ بازی‌ها که از آن سوءاستفاده می‌شود از بین برود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول