اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

فروش سرانه‌های عمومی شهر شوشتر جرم است

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: فروش سرانه‌های عمومی موجود در سطح شهر و محدوده شهری خلاف قانون است و جرم محسوب می‌شود.

فروش سرانه‌های عمومی شهر شوشتر جرم است

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: فروش سرانه‌های عمومی موجود در محدوده شهری و حریم شهر شوشتر طبق قانون شهرداری‌ها خلاف قانون است و جرم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مفاد قانونی در این‌باره تأکید کرد: طبق ماده 101 قانون شهرداری‌ها پس از تقاضای تفکیک ابتدا باید سهم شهرداری برای سرانه‌های عمومی در هر شهرکی به شهرداری داده شود و فروش سرانه‌های عمومی در این‌باره جرم محسوب می‌شود.

شهردار شوشتر با اشاره به مزایده اعلام شده از طرف طرح آبیاری گتوند افزود: طرح آبیاری گتوند در حریم شهر شوشتر وجود دارد و به این دلیل نمی‌تواند سرانه‌های ورزشی و تفریحی خود را برای فروش به مزایده بگذارد و باید با این اتفاق برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به مطرح شدن حساب‌رسی شهرداری در شورای شهر شوشتر تأکید کرد: این اتفاق بسیار خوبی است و شهرداری با آغوش باز از این مهم استقبال می‌کند.

دُر با تأکید بر اینکه حساب‌رسی برای معاونت مالی شهرداری بسیار سود دارد، تأکید کرد: در حساب‌رسی مالی ممکن است برخی ایرادات موجود در بحث حسابداری مشخص شود که با هم‌فکری حساب‌رس می‌تواند این مشکلات برطرف شود و این اتفاق بسیار میمون و مبارک است.

شهرداری شوشتر تأکید کرد: حسابرس باید خبره و کاردان باشد و در این‌باره باید تلاش کرد تا افراد با تجربه برای این کار استفاده شوند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول