اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان:

چراغ‌گردان منجر به دستگیری راننده متخلف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: راننده شیادی که با نصب چراغ‌گردان بر خودروی خود اقدام به تخلفات مخاطره‌آمیز می‌کرد در محور انزلی به رضوانشهر دستگیر شد.

چراغ‌گردان منجر به دستگیری راننده متخلف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجید جمشاد در جلسه نیروی انتظامی استان چگونگی دستگیری راننده مذکور را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: تیم گشت نامحسوس پاسگاه پلیس راه تالش‌-صومعه‌سرا در حین گشت‌زنی و انجام ماموریت به یک دستگاه خودروی سمند که با سرعت در حال رانندگی در محور انزلی به رضوانشهر بود برخورد کرد.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه راننده خودرو با استفاده از چراغ‌گردان و حرکات مخاطره‌آمیز موجب بی‌نظمی و ناامنی ترافیک در محور شده بود، افزود: با توجه به دستور توقف واحد گشت پلیس راه، اما وی از اجرای دستور پلیس خودداری کرد و به حرکت خود ادامه داد و سرانجام پلیس با انجام اقدام‌های فنی و پلیسی توانست خودرو را توقیف کند.

وی بیان داشت: پس از توقیف خودرو، راننده خود را مامور یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرد و قصد بازخواست کردن پلیس به خاطر توقف خودروی خود را داشت که با انتقال خودرو و راننده به پاسگاه پلیس راه و استعلام شماره خودرو و تحقیق از راننده، مشخص شد که خودرو متعلق به هیچ ارگان دولتی نبوده و راننده با نصب چراغ‌گردان قصد انجام تخلف و ایجاد جو سوء روانی برای دیگر رانندگان به منظور ارتکاب به تخلفات رانندگی را داشته است.

جمشاد افزود: با مشخص شدن موضوع، راننده متخلف ضمن اعمال قانون در زمینه تخلفات انجام شده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی ابراز داشت: استفاده از علایم و نشانه‌های جعلی و غیر واقعی دولتی و انتظامی ضمن خدشه‌دار کردن احساس امنیت عمومی، برای افراد مرتکب این تخلف مجازات‌های سنگین نیز در بر دارد بنابراین لازم است شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس  بگیرند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول