اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 17 خبر داد

رنگ‌ آمیزی پوشش معابر جنوب‌غرب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 17 از رنگ‌ آمیزی پوشش معابر جنوب غرب تهران خبر داد.

رنگ‌ آمیزی پوشش معابر جنوب‌غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 17، محمدعلی شهرامی‌فر از پاکسازی بیش از 2 هزار و 650 متر مربع رنگ‌آمیزی پوششی در جنوب‌غرب تهران خبر داد و گفت: با هدف زیباسازی بصری خیابان‌های منطقه 17 بیش از 2 هزار و 650 متر مربع از بدنه‌های شهری با رنگ آمیزی پوششی پاکسازی شد.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 17 افزود: تاکنون عملیات رنگ‌آمیزی پوششی در خیابان‌های اسدنژاد، حریم نسترن و ضلع شمال غربی میدان ابوذر همچنین 2 هزار و 300 متر مربع شستشوی نما نیز در طی این عملیات توسط اکیپ اداره زیباسازی منطقه 17 انجام شده است.

وی همچنین از عملیات سیمان‌کاری دیواره‌های خیابان امامی محرم خبر داد و عنوان کرد: دیواره‌های سرخوش بهاری کوچه احمدی و رشیدی جهان جنب پارکینگ 137 نیز سیمان کاری شده و بیش از یک هزار و 380 متر مربع عملیات سیمان‌کاری و 100 متر مربع نقاشی دیواری نیز در زیر گذر خیابان داوود سلامت اجرا شده است.

شهرامی‌فر در ادامه با اشاره به رنگ‌آمیزی یک هزار متر جدول و گاردریل در خیابان‌های قلعه مرغی، ابوذر و امین‌الملک اظهار داشت: با هدف زیبایی مناظر شهری منطقه درب و کرکره‌های اصناف خیابان‌های زمزم و تولی خانلو نیز رنگ‌آمیزی شدند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول