اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صعود به نه قله مرتفع استان

همایش بزرگ سراسری کوهنوردان در استان البرز پایان یافت

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ کوهنوردی استان البرز که به مناسبت سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال انجام بود با برگزاری مراسم اختتامیه ظهر امروز در شهرستان نظرآباد به پایان رسید.

همایش بزرگ سراسری کوهنوردان در استان البرز پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، محبت خزاعی رئیس هیئت کوهنوردی استان البرز ظهر امروز در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد گفت: این همایش با حضور 216 کوهنورد از 14 استان کشور و گروه‌های کوهنوردی فعال استان البرز از روز چهارشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن فدک شهرستان نظرآباد آغاز شد و کوهنوردان کار خود را برای صعود به نه قله مرتفع استان آغاز کردند.

وی تصریح کرد: این برنامه از صعود قلل شهرستان طالقان آغاز و با صعود به قله کرچان در جاده چالوس به پایان رسید وک وهنودان بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی موفق به فتح نه قله مرتفع استان البرز شدند.

* شرایط بد جوی مانع اجرای برنامه نشد

رئیس هیئت کوهنوردی استان البرز در ادامه با بیان اینکه شرایط نامساعد جوی کار را برای اجرای این برنامه تا حد بسیاری با مشکل روبه‌رو کرده بود، افزود: علی‌رغم بارش شدید برف و سرمای شدید، کوهنوردان حاضر در این همایش که تعدادشان بالغ بر 500 نفر می‌شد توانستند قلل مشخص شده را فتح نمایند و این برنامه را با موفقیت پشت سر بگذارند.

خزاعی با قدردانی از همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد در برگزاری این همایش گفت: حضور بسیاری از کوهنوردان برتر سرشناس کشور در این همایش موجب شد این برنامه با کیفیت بالایی به انجام برسد ضمن آن که تلاش کردیم با ارائه امکانات لازم اعم از تغذیه و اسکان مناسب به کوهنوردان میزبان خوبی برای میهمانان خود باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول