اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

تجدید میثاق با ولایت مهم‌ترین اصل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تجدید میثاق با ولایت به عنوان مهم‌ترین اصل مطرح است.

تجدید میثاق با ولایت مهم‌ترین اصل است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی ظهر امروز در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه اهل البیت (ع) و اقشار مردم سبزوار اظهار کرد: حضور انقلابی مردم متمدن ایران با فرهنگ دیرپا و نام آشنا برای جهان مدرن، نشانگر زیربنای فرهنگ ایران و اسلام بر اساس عدالت نگری و خرد ورزی است.

وی ادامه داد: سمبل تمام مبارزات هزاران ساله این مردم علیه ظلم و ستم، یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه است که استمرار آن حرکت پاک در روز بیست و دوم بهمن امسال با فریاد نسل‌های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید.

اکرمی تصریح کرد: وحدت مردم ایران در سایه رهبر معظم انقلاب، شور حماسی و غیرت ذاتی آنان هر سال چشم دنیا را در این روز به خود خیره می‌کند.

وی یادآور شد: این روزها تبلیغات روانی آمریکا، اسرائیل و غرب مبنی بر حمله به ایران، بر اساس تئوری دیرینه آمریکا یعنی «فرافکنی» در خارج و «امنیت در داخل» برای فروش اسلحه و یافتن بازاری جدید برای دلار در منطقه خاورمیانه است، در حالیکه تجربیات تلخ جنگ‌های ویرانگر عراق و افغانستان باتلاق شکست سرمایه‌داری شده است و آنها خود می‌دانند که ایران به هیچ وجه قابل قیاس با هیچ کشوری در خاورمیانه نیست چرا که حمایت همه جانبه مردم ایران از نظام اسلامی بزرگترین پشتوانه برای امنیت و پیروزی ایران عزیز بوده و هست و خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: تلاش دشمنان برای خاموش کردن چراغ نوآوری علم و پیشرفت ایرانیان که با ترور کور دانشمندان ایرانی همراه شده است ناکام خواهد ماند.

وی افزود: ضرورت بازخوانی و اصرار بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) زمانی عیان می‌شود که ما اکسیر و عصاره آن حماسه عبرت آموز را در سخن بنیانگذار انقلاب مبنی بر «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» در آستانه انتخابات مجلس نهم به تحقق ببینیم.

اکرمی آشفتگی وضع امروزی در جهان را، ناشی از آگاهی عمومی ملت‌ها و خواست آنان برای عدالت محوری در تمام امور دانست و بازنده واقعی این آشفتگی را کاپیتالیسم و دولت‌های تمامیت‌خواه عنوان کرد.

شالوده انقلاب ولایت فقیه است

وی بیست و دوم بهمن 57 را نقطه عطفی در تاریخ پربار ایران  خواند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یاد و خاطره گرانقدر شهدا والصدیقین از عموم ملت متدین میهن اسلامی و مردم غیور ایران  خواست در حفظ وحدت اسلامی بکوشند.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های امام (ره) و دستاوردهای انقلاب، تجدید میثاق با ولایت را مهم‌ترین اصل جمهوری اسلامی دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز اصل وحدت را حمایت مطلق از رهبری عنوان کرد و گفت: شالوده انقلاب ولایت فقیه است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول