اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری رقابت‌های هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان:

با کم‌ترین امکانات بهترین رقابت‌ها را برگزار کردیم

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری رقابت‌های هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان گفت: به گفته ناظران و افراد شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی نجات‌غریق استخر انتخابی استان اصفهان، با کم‌ترین امکانات بهترین رقابت‌ها را برگزار کردیم.

با کم‌ترین امکانات بهترین رقابت‌ها را برگزار کردیم

احسان چوپانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی نجات‌غریق استخر انتخابی استان اصفهان با حضور 50 نفر شرکت کننده در قالب چهار ماده 200 متر شنای کرال سینه، 50 متر حمل آدمک، 100 متر حمل آدمک با پای fin و پرتاب طناب در استخر انقلاب به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی ادامه داد: بنابر گفته ناظران و افراد شرکت کننده با کم‌ترین امکانات بهترین رقابت‌ها را بنابر آیین نامه فدراسیون نجات‌غریق برگزار کردیم و در پایان این مسابقات نفرات نخست تا سوم هر چهار ماده به تیم استان دعوت شدند که در پایان هم مدال،حکم و جوائز نقدی به این نفرات اهداء شد.

مسئول برگزاری رقابت‌های هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان بیان داشت: جمعه آینده نیز همین رقابت‌ها در بخش بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: در پاییز هر سال رقابت‌های نجات‌غریق و غواصی قهرمانی کشوری و خاورمیانه از طرف فدراسیون برگزار می‌شود و به طور معمول از تمام استان‌ها و خاورمیانه در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و اصفهان به دلیل دارا بودن ظرفیت‌هایی در ورزش‌های آبی حضور فعالی در این رشته دارد.

چوپانی تصریح کرد: این رشته یکی از رشته‌های پر طرفدار و جذاب در دنیا است و با توجه به حضور آقایان و بانوان در این رشته، کار می‌کنیم تا مدال‌های بیشتری برای کشور به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: حمایت ارگان‌های ذی‌ربط و همکاری مسئولان و حمایت آنان را احتیاج داریم تا بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود ببریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول