اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد

افزایش قیمت تنها با مجوز سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان

خبرگزاری فارس: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: افزایش قیمت تنها با مجوز سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان انجام می‌شود.

افزایش قیمت تنها با مجوز سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمد زارع صبح امروز در جلسه بررسی دستورالعمل نظارتی نوروز 91 در استان یزد با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظارتی نوروز امسال و نوسانات قیمت کالاها و خدمات در شرایط فعلی، بر ضرورت تشدید طرح‌های نظارتی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و مشکلات متعاقب آن، موضوع تأیید یا رد مجوز افزایش قیمت، تنها با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان انجام خواهد شد.

زارع ادامه داد: بر همین اساس نظارت و کنترل مدیریت شده و کیفی بر اجناس تولید داخل استان هم‌چنین کالاهای حساس و اساسی مورد تأکید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد است.

وی ادامه داد: در زمینه آن دسته از کالاها و خدمات اولویت‌داری که توسط کمیسیون نظارت قیمت‌گذاری می‌شوند و نیز محصولاتی که وارد استان می‌شوند، نظارت جدی و مؤثر بر بازار به صورت مدیریت شده و هوشمند به ویژه توسط مدیریت بازرسی و نظارت اصناف لازم و ضروری است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم‌چنین با اشاره به موضوع عملکرد مثبت و مؤثر حوزه نظارت و بازرسی بر آرد و نان استان یزد، بر هماهنگی و همکاری سایر دست‌اندرکاران تأکید کرد.

وی هم‌چنین از اهتمام مسئولان هر یک از ادارات در زمینه پیشرفت روند اجرایی این طرح و اعمال تجربیات کسب شده در اجرای برنامه‌های پایانی سال، خواستار انجام هماهنگی‌های مقدماتی تا قبل از شروع طرح نظارتی شد.

زارع بر اهمیت این موضوع در ایام پایانی سال و هم‌چنین هوشیاری بازرسان به عنوان خط مقدم نظارتی سازمان برای انعکاس به موقع تغییرات قیمتی در سطح عرضه و برخورد جدی با تخلفات احتمالی در بحث افزایش قیمت‌ها تأکید کرد.

وی هم‌چنین یادآور شد: طرح نظارت بر بازار استان یزد در ایام پایانی سال طی دو مرحله اجرا می‌شود که مرحله مقدماتی آن از اول تا دهم اسفندماه و فاز عملیاتی آن از 11 اسفندماه 90 تا 15 فروردین‌‌ماه 1391 به مرحله اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول