اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

خدمات بیمه‌ای به بیش از 230 هزار نفر در بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی به بیش از 230 هزار نفر در بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

خدمات بیمه‌ای به بیش از 230 هزار نفر در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عبدالمجید رازه در دیدار با خانواده شهدا اظهار داشت: برای همه مسئولان نظام افتخار است که بتوانند به خانواده شهدا خدمت کنند و ما نیز در راه خدمت به خانواده شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: هر چند خدمت به خانواده شهدا در برابر ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان ناچیز است ولی مسئولان باید همه سعی و تلاش خود را برای خدمت به خانواده شهدا به کار بگیرند.

وی خانواده شهدا را یک الگو برای مردم در سطح جامعه معرفی کرد و افزود: وظیفه ما احیای ارزش‌های والای شهادت است زیرا حیات ما در سایه شهدا و شهادت قرار دارد.

رازه گفت: احترام به خانواده شهدا از واجبات است و خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، دیدار با خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر است.

وی ادامه داد: حفظ ارزش‌هایی که شهدا به‌ خاطر آن خون دادند و ایثارگران به خاطرش عرق ریختند، ارزش‌های دینی و حفظ خط سرخ شهادت و اطاعت از رهبری جزو نقاط قوت مکتب تشیع است که باید آن‌ها را حفظ کنیم.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: ما مسئول زنده‌ نگه‌ داشتن اخلاق عمومی هستیم که پایه خودسازی فردی است و شهدا از همین خودسازی‌ها به چنین درجه والایی رسیدند.

وی به ارائه خدمات گسترده به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی به بیش از 230 هزار نفر در بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول