اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز دوشنبه

پیکر سردار سوداگر در دزفول به خاک سپرده می‌شود

خبرگزاری فارس: پیکر سردار سوداگر که روز گذشته در ساری به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته بود قرار است در شهرستان دزفول به خاک سپرده شود.

پیکر سردار سوداگر در دزفول به خاک سپرده می‌شود

رئیس شورای شهر دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این سردار رشید اسلام روز گذشته بر اثر ایست قلبی در شهرستان ساری جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دوستان شهیدش پیوست.

علیرضا زمانی‌راد درباره مسئولیت‌های این سردار بزرگ خاطرنشان کرد: مسئولیت اطلاعات امنیت قرارگاه خاتم‌الانبیا و فرماندهی لشگر 27 محمد رسول‌الله از جمله مسئولیت‌هایی است که برعهده مرحوم احمد سوداگر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حاج ‏احمد سوداگر از بچه‏‌های جبهه و جنگ دزفول بود که روزهای خوش زندگیش را در جبهه‏‌های جنوب و غرب سپری نموده بود.

زمانی‌راد تأکید کرد: عمده مسئولیت‌های وی در دوران دفاع مقدس، محورهای اطلاعات، عملیات بوده است که در یکی از شناسایی‏های اطلاعاتی پای خویش را به اسلام تقدیم کرد.

وی تأکید کرد: کتاب جاده‌های سربی ‌مجموعه خاطرات سردار سوداگر از دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های مسئولیت‌های وی ‌را روایت می‌کند.

رئیس شورای شهر دزفول افزود: قرار است روز یک‌شنبه پیکر شهید سوداگر در تهران و در روز دوشنبه پیکر این شهید در دزفول تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شود.

لازم به ذکر است، سردار سوداگر سال‌های بسیار زیادی را با رنج فراق و جانبازی به سر برد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول