اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری خبر داد

تدوین کتاب اسناد انقلاب ساری

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه تدوین و تالیف کتاب اسناد انقلاب ساری بر اساس اسناد ساواک در حوزه فرهنگی و تاریخی ساری، اتفاق مبارکی است، گفت: ‌این کتاب نیاز به حمایت شهرداری و شورای شهر دارد.

تدوین کتاب اسناد انقلاب ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی احمدی شب گذشته در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مانند گذشته پایبندی خود را به آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری نشان دادند که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد:‌ پیشنهاد می‌کنم شورا و شهرداری مراتب قدردانی کتبی خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

احمدی بیان داشت: در دهه چهارم انقلاب، در آن هوای سرد که خیلی‌ها پیش‌بینی حضور مردم را نمی‌کردند، اما مردم جشن انقلاب را باشکوه برگزار کردند و امیدوارم در انتخابات 12 اسفند هم بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب زده و موجبات اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه خرسندی‌ام را از راه‌اندازی مرکز اسناد و کتابخانه شهرداری اعلام می‌دارم، خاطرنشان کرد: در دهه اخیر شاهد اتفاقات فرهنگی خوبی در شهرداری هستیم و به عنوان یک معلم از این رویکرد فرهنگی شهرداری قدردانی می‌کنم.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه تدوین و تالیف کتاب اسناد انقلاب ساری بر اساس اسناد ساواک در حوزه فرهنگی و تاریخی ساری، اتفاق مبارکی است، ادامه داد: ‌این کتاب نیاز به حمایت شهرداری و شورا دارد.

وی ابراز داشت: با خواندن این کتاب برای فرزندانمان می‌توانیم انقلاب را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

دیگر عضو شورای شهر ساری در این نشست گفت: قتل شش نفر از افاغنه از منظر جرم‌شناسی باید مورد توجه رسانه‌ها، کارشناسان جرم شناسی، جامعه شناسی و روانشناسان قرار گیرد.

سیدمحمد آقامیری اضافه کرد:‌ صرف نظر از تابعیت این افراد، به دلیل اینکه این جرم در شهر ما اتفاق افتاده از مسئولان عاجزانه تقاضا دارم جزئیات این قتل برای مردم تشریح شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول