اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

شرح ایثار شهدا کتاب قطوری است که به انتها نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان در یادواره شهدای محله جنت‌آباد اردکان گفت: شرح جانفشانی و ایثار رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس کتاب قطوری است که هیچ‌گاه به انتها نمی‌رسد.

شرح ایثار شهدا کتاب قطوری است که به انتها نمی‌رسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی عصر امروز در یادواره شهدای محله جنت‌آباد اردکان، رفاه آرامش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا صراط مستقیم را شناخته بودند و زمانی که اسلام، نظام و سرزمین خود را در خطر دیدند به زندگی دنیوی پشت کردند و با تمام توان به جنگ دشمن تا بن دندان مسلح رفتند.

وی خاطرنشان کرد: شرح جانفشانی و ایثار رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس کتاب قطوری است که هیچ‌گاه به انتها نمی‌رسد.

حسینی عنوان کرد: محله جنت‌آباد یکی از محروم‌ترین محلات اردکان محسوب می‌شود اما این محرومیت باعث پسرفت و درجا زدن ساکنان آن نشده است.

وی ادامه داد: شهدای این محله نیز گرچه از طبقه محروم جامعه بودند اما باوری عمیق و ریشه‌دار به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشتند.

امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی بیان کرد: خوشبختانه شرایط رفاهی و مادی مردم نسبت به دوران طاغوت دگرگون شده و همه اقشار جامعه از امکانات و تسهیلات به وجود آمده به شکل یکسان استفاده می‌کنند.

امام جمعه اردکان افزود: با وجود پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی، انواع فتنه‌ها، ترورها، تحریم‌ها و فشارها، ایران اسلامی امروز قابل قیاس با دوران گذشته نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام روستاهای شهرستان اردکان از نعمت برق بهره‌مند هستند و مردم به آب آشامیدنی سالم، تلفن، موبایل و حتی در برخی نقاط به اینترنت دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه صادرات نفت ایران نسبت به دوران گذشته کاهش داشته است، گفت: صادرات نفت در دوران پیش از انقلاب بیش از 6 میلیون بشکه در روز بوده است اما این رقم در دوران انقلاب به کمتر از 4 میلیون کاهش یافته است.

حسینی با اشاره به سقوط چهار دیکتاتور در یک سال گذشته اظهار داشت: انقلاب اسلامی تاثیرات عمیقی بر مردم دنیا به ویژه مردم خاورمیانه داشت و آنان را به این باور رساند که ظالمان و دیکتاتورها رفتنی هستند.

امام جمعه اردکان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی وابسته به حضور آحاد ملت در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: افرادی را به مجلس بفرستید که هم متخصص باشند و هم به مسائل و ارزش‌های اسلامی پای‌بندی کامل داشته باشند.

حسینی همچنین ضمن قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن از مدت‌ها قبل با تبلیغات گسترده در صدد دلسرد کردن مردم بودند اما حضور باشکوه اقشار مختلف جامعه با گرایش‌های متنوع سیاسی و فکری در راهپیمایی 22 بهمن همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول