اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

اجرای طرح جامع آسیب‌های اجتماعی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از اجرای طرح جامع هفت‌گانه در زمینه آسیب‌های اجتماعی از سال آینده در این استان خبر داد.

اجرای طرح جامع آسیب‌های اجتماعی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عزیز پورعزیزی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان به حضور پرشور مردم ایران در 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در یوم‌الله 22 بهمن قلب امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را شاد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با حضور حماسی مردم در صحنه مایوس شد، افزود: مردم در انتخابات نیز مشارکت حداکثری را به نمایش می‌گذارند.

پورعزیزی برگزاری جلسه‌های کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان را در راستای همگرایی، هم‌افزایی و پیشنهاد نظر برشمرد و تصریح کرد: برگزاری جلسه‌ها باید اثرگذار باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اجرایی شدن مصوبات جلسه‌های کارگروه مذکور خاطر نشان کرد: تمام مصوبات و برنامه‌ها به دستگاه‌های مختلف ارسال شده است.

وی بر تخصصی بودن مصوبات کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان تاکید کرد و بیان داشت: مصوبات این کارگروه تخصصی بوده و دارای تازگی است.

پورعزیزی از اجرای طرح جامع هفت‌گانه در زمینه آسیب‌های اجتماعی از سال آینده در گیلان خبر داد و گفت: ترک اعتیاد، کاهش آسیب‌های اعتیاد، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آسیب‌های اخلاقی مانند دروغ و تهمت، روزی حلال، ارتقای امنیت اجتماعی و قانون‌گریزی و قانونگرایی طرح‌های آسیب‌های اجتماعی گیلان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی تمام شهرستان‌ها بررسی شده است، ابراز داشت: این آسیب‌ها اولویت‌بندی شده است.

وی به اجرای برنامه‌ها برای تمام آسیب‌های اجتماعی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی در بعضی موارد افزایش داشته‌اند ضمن اینکه بعضی از آسیب‌ها نیز در استان کاهش یافته است.

پورعزیزی بر ایجاد مراکز مداخله در بحران توسط سازمان بهزیستی تاکید کرد و اذعان داشت: ایجاد مراکز مداخله آسیب‌های اجتماعی در تمام شهرستان‌ها ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه خواستار انجام موعظه در کنار آموزش کسب روزی حلال در جامعه شد و گفت: در بحث کسب روزی حلال باید نگاه اجتماعی داشته باشیم.

رسول جلائی نظارت بر اجرای قوانین در کسب روزی حلال را تاثیرگذار خواند و افزود: دستگاه‌های نظارتی حکومتی باید به این امر توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه موعظه در مساجد، تکایا و مدارس در بحث کسب روزی حلال وجود دارد، تصریح کرد: فرار از مالیات کسب حلال را آغشته به حرام می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول