اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و شهرسازی فیروزکوه خبر داد

تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان فیروزکوه از تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر فیروزکوه خبر داد.

تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر فیروزکوه

حسین کیانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به برنامه‏های اداره مسکن و شهرسازی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: بهره‏برداری از پروژه 176 واحدی شهرک کوهسار، پیگیری دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان و تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر فیروزکوه از برنامه‏های امسال این اداره بوده است.

وی تهیه و تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر ارجمند و طرح احداث ساختمان اداره مسکن و شهرسازی را از برنامه‏های سال جاری این اداره عنوان کرد.

مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان فیروزکوه با اشاره به برنامه‏های وابسته به مسکن مهر و دشت ناصر گفت: با توجه به اینکه فیروزکوه در زمره شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر قرار گرفته است، از دستورالعمل ابلاغی این شهرها تبعیت می‏کند.

کیانی تصریح کرد: نظارت بر پروژه‏های مسکن مهر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه قرار دارد.

مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان فیروزکوه به نقش و رسالت اداره مسکن و شهرسازی اشاره کرد و اظهار کرد: تهیه و اجرای طرح‏ها و برنامه‏های احداث مسکن و خانه‏های سازمانی، طرح‏های ساختمانی وزارتخانه‏ها و موسسات دولتی و اشتراک مساعی با شهرداری‏ها به منظور تهیه و اجرای طرح‏های آبادانی شهرها از وظایف سازمان مسکن و شهرسازی است.

مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان فیروزکوه نظارت بر توسعه شهرها و اشتراک مساعی در تهیه نقش شهر، اشتراک مساعی با مراجع و سازمان‏های مرتبط در تهیه و اجرای برنامه‏های ده‏سازی به ویژه از طریق اجرای برنامه‏های خودیاری در روستاها و تنظیم موازین و مشخصات فنی برای طرح‏های تهیه مسکن و امور شهرسازی و ده‎‏سازی و ساختمان‏های دولتی را از دیگر وظایف این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول