اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان، لیست نهایی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان را اعلام کرد.

لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان اعلام شد

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: لیست نهایی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان زنجان پس از بررسی‌های لازم اعلام شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان دو نفر به عنوان نماینده این جبهه به مردم معرفی شدند، خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایی این کاندید را برای رقابت در عرصه انتخابات معرفی می‌کند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه محمد اسماعیلی به عنوان نماینده این جبهه در زنجان معرفی شده است، بیان داشت: محسن علیمردانی نیز به عنوان دیگر کاندیدای این جبهه در زنجان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده نیز کاندیدای مورد نظر این جبهه مشخص شده است، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید محمد موسوی سجاسی نیز در این حوزه به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی شده‌اند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه دیگر نمایندگان استان هنوز مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: به زودی این لیست نهایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در شهرهای ابهر و خرم‌دره هنوز کاندیداهای خود را معرفی نکرده است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز جمع‌بندی لازم در خصوص معرفی کاندیدای حوزه ابهر و خرم‌دره اخذ نشده است، تصریح کرد: به زودی کاندیدای این حوزه نیز معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان کاندیدای مورد نظر نهایی نشده است، افزود: به زودی کاندیدای این حوزه نیز اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم در خصوص معرفی سایر کاندیداهای این جبهه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مشکلی در راستای معرفی این افراد وجود ندارد.

وی بر ضرورت حضور گسترده مردم زنجان در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه در انتخابات مجلس نهم به صورت گسترده شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول