اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو دیدار مرحله نهایی هندبال دسته اول کشور

مهتاب قم مغلوب اعتماد ایرانیان و شهرداری تبریز شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم در دو دیدار متوالی از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور مغلوب حریفان خود شد.

مهتاب قم مغلوب اعتماد ایرانیان و شهرداری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از صعود مقتدرانه و موفقیت‌آمیزی که هندبالیست‌های قمی در قالب تیم مهتاب از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور داشتند، اما رقابت‌های مرحله نهایی تا پایان روز دوم برای آنها با دو شکست متوالی همراه بوده است.

رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور برای شناخت دو تیم صعودکننده به پیکارهای لیگ برتر این رشته ورزشی جذاب و دیدنی، از بیستم بهمن ماه در تبریز آغاز شده و مهتاب قم همانند مرحله مقدماتی با تمام توان به مصاف حریفان خود رفته اما دو بازی متوالی این مرحله تا کنون برای آنها امتیازی به دنبال نداشته است.

در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور شش تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای تعیین دو تیم صعودکننده به لیگ برتر هندبال به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند و در نهایت دو تیم راهی لیگ برتر هندبال کشور خواهند شد.

تیم هندبال مهتاب قم یکی از شش تیم حاضر در مرحله نهایی، در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم هندبال اعتماد ایرانیان خراسان رضوی رفت که این دیدار در پایان تلاش دو تیم 40 گل در برداشت اما با برتری 21 بر 19 به سود تیم اعتماد ایرانیان همراه بود.

در دومین روز برگزاری این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در تبریز، تیم هندبال مهتاب قم به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی شهرداری تبریز رفت ولی در این دیدار نیز با وجود تلاش فراوان بازیکنان خود تن به شکست 24 بر 22 داد.

البته در روز نخست این رقابت‌ها علاوه بر دیدار مهتاب قم و اعتماد ایرانیان خراسان رضوی، دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ب.آ جهرم نیز برگزار شد که در این مسابقه هندبالیست‌های شهرداری تبریز با حساب 32 بر 24 به برتری رسیدند.

در روز دوم نیز تیم هندبال ب.آ جهرم یکی از همگروه‌های مهتاب قم در مرحله مقدماتی، در دیداری پر گل که 52 گل در آن به ثمر رسید، موفق شد حریف خود تیم نفت و گاز گچساران را با نتیجه 26 بر 26 متوقف کرده و یک امتیاز از این بازی بگیرد.

رقابت‌های مرحله نهایی به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تیم هندبال مهتاب قم، تیم‌های مردان هندبال اعتماد ایرانیان خراسان رضوی، شهرداری تبریز، ب.آ جهرم، نفت و گاز گچساران و هیئت لارستان نیز حضور دارند که دیدارهای خود را به میزبانی تبریز به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم قهرمان و نایب قهرمان این مرحله راهی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده شوند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول