اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین فدایی:

حضور پرشور در انتخابات کارآمدی نظام را به جهانیان نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات کارآمدی نظام را به جهانیان نشان می‌دهد.

حضور پرشور در انتخابات کارآمدی نظام را به جهانیان نشان می‌دهد

حسین فدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دهه فجر تجلی قدرت ملت ایران است، نمادی از وحدت و انسجام ملی ما و‌ نماد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: دهه فجر تجلی عینی مردم‌سالاری دینی است در واقع ظهور و بروز یک مردم‌سالاری واقعی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دهه فجر در واقع در استمرار سلسله بیعت‌های ملت ایران است که در هر ساله ملت ایران می‌آیند در خیابان‌ها و با آرمان‌های امام و شهدا و رهبرشان پیمان می‌بندند که با تمام توان از این انقلاب پاسداری می‌کنند و آن را به نقطه اوج رسانده و به دست صاحب اصلی آن که حضرت بقیة‌الله (عج) است، می‌سپارند.

فدایی تاکید کرد: از همین منظر که ایستادگی روی مواضع و اصول و محکمات انقلاب مورد نظر است و نظام سلطه نیز با تمام ظرفیت و توان بنا دارد تلاش می‌کند مردم را از انقلاب جدا کند، ضرورت و اهمیت 22 بهمن بیش از هر زمان خودشان را نشان می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن به‌ دنبال این است که مردم را از رهبر و مسئولانشان جدا کند و در آستانه انتخابات یکی از کارکردهای دیگر نظام سلطه و دشمنان انقلاب این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و انتخابات پرشور و در تراز مردم ایران برگزار نشود تا از این فرصت استفاده و بر طبل گسست بین مردم و مسئولان و یاس مردم بکوبند.

فدایی تاکید کرد: امروز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سالانه چند بار و هر ماه در موضوعات مختلف و حداقل هر هفته یک بار در نماز جمعه مردم‌سالاری را به نمایش می‌گذارند و ملت ایران درس مردم‌سالاری را به جهانیان می‌آموزند و این مهم سبب شده ایران در دنیا و جهان اسلام به عنوان یک الگو در افکار عمومی نقش ببندد که می‌شود مردم‌سالاری را اجرا کرد و فساد نکرد، می‌توان مردم‌سالاری را اجرا کرد و ظالم نبود و مردم‌سالاری را اجرا کرد و طرفدار مظلومان بود و پایبند به ارزش‌های انسانی بود و این امر را در شرایطی می‌بینیم که کشورها اسلامی با الهام از جمهوری اسلامی ضد‌طاغوت مقابله می‌کند.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان تصریح کرد: مشارکت مردم و حضور در صحنه آنها الگو انقلاب اسلامی را به عنوان یک جلوه زنده به همه جهانیان نشان می‌دهد و حضور مردم ما این کارآمدی را به آزاددگان جهان و مسلمانان نشان می‌دهد و این از قوت‌های جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول