اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 خبر داد

گسترش سرانه ورزشی شهرری

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی شهرری گفت: سرانه فضاهای ورزشی شهرری از استاندارد جهانی سبقت گرفته است.

گسترش سرانه ورزشی شهرری

بهنام ابوالقاسم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ‌با اشاره به توسعه اماکن ورزشی این منطقه گفت: 9 مجموعه ورزشی با حجم عملیات 14 هزار متر مربع به مجموعه‌های ورزشی این منطقه افزوده می‌شود.

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، مجتمع ورزشی بهشتی، سالن چند منظوره دولت‌آباد، سوله ورزشی بیمارستان رازی، سوله ورزشی زمان آباد، سوله ورزشی عباس‌آباد، سوله ورزشی قاسم آباد، زورخانه جوانمرد قصاب، مجموعه استخر و سونای مدرس و مجموعه استخر و سونای جانبازان با حجم عملیات 14 هزار متر مربع  را جدیدترین پروژه‌های ورزشی منطقه برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از این اماکن ورزشی سرانه فضاهای ورزشی منطقه از مرز یک متر مربع هم تجاوز می‌کند و به سرانه فضاهای ورزشی استاندارد اروپایی نزدیک می‌شود.

این فوتبالیست اسبق تیم ملی کشور با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به ساکنان بخش حریم و روستاهای این منطقه خاطرنشان کرد: سوله‌های ورزشی زمان‌آباد، عباس‌آباد و قاسم آباد در بخش حریم این منطقه قرار گرفته‌اند که با 92 درصد پیشرفت فیزیکی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی زیربنای سوله ورزشی دولت آباد واقع در ‌انتهای بلوار قدس را یک هزار و 200 متر مربع عنوان کرد و اظهار داشت: مجموعه استخر و سونای مدرس با زیربنای 2 هزار متر مربع نیز از دیگر مجموعه‌های ورزشی جدیدالاحداث است که جنب ورزشگاه مدرس واقع در مترو شهرری احداث شده است.

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20 در ادامه یادآور شد: سالن‌های چند منظوره سوله ورزشی بیمارستان رازی در حال بهره‌برداری است و به زودی ساختمان اداری آن نیز به پایان می‌رسد.

گفتنی است زورخانه جوانمرد قصاب نیز از جمله مجموعه‌های ورزشی تازه احداث شده است که به عنوان چهارمین زورخانه سطح منطقه با 300 متر مربع زیربنا در میدان مادر، خیابان شهید غیبی واقع شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول