اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی ساری خبر داد

راهیابی تیم بزرگسالان کبدی ساری به مسابقات لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری از راهیابی تیم بزرگسالان کبدی شهرستان ساری به نمایندگی از تیم کبدی مازندران به مسابقات لیگ برتر کبدی خبر داد.

راهیابی تیم بزرگسالان کبدی ساری به مسابقات لیگ برتر

حمیدرضا ادیبی دومیرکلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه تیم کبدی بزرگسالان شهرستان ساری با حضور در مسابقات دسته یک کشور به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت، اظهار داشت: با کسب نتیجه سومی این دوره، موفق به حضور در رقابت‌های لیگ برتر کبدی کشور شدیم.

وی با بیان اینکه تنها هیئت فعال کبدی استان مازندران، هیئت کبدی شهرستان ساری است، تصریح کرد: تیم کبدی ساری به عنوان نماینده استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور شرکت کرد و جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری با اشاره به همراهی یاسر سیفی، سید سعید سیدپور، مرتضی تلمادره‌ای، محمداسماعیل نبی‌بخشی، حسین مهرپور، امیرحسین محمد ملکی، امیرحسن محمد ملکی، عباد آزادشهابی، مهدی رعیت‌پناه، رضا شهریاری، مهدی نوری، محمد نوری و بهادر محمدی به عنوان بازیکنان کبدی شهرستان ساری گفت: عباد دلیلی عضو ثابت تیم ملی کبدی، نماینده تیم مازندران را به عنوان سرمربی همراهی کرد.

ادیب خواستار همکاری همه‌جانبه مسئولان برای حضور موثر تیم کبدی ساری در لیگ برتر کبدی کشور شد و یادآور شد: استعدادهای کبدی شهرستان ساری با کمی توجه مسئولان در لیگ برتر شگفتی‌ساز می‌شوند.

وی از نائب قهرمانی تیم کبدی نوجوانان ساری که به نمایندگی از تیم کبدی مازندرانی در مسابقات منطقه‌ای کبدی کشور در منطقه چهار کشور حضور داشت خبر داد و گفت: در رقابت‌های منطقه چهار کشور پنج تیم، مازندران، گلستان، خراسان و سمنان حضور دارند که تیم خراسان در این دوره از رقابت‌ها حضور نیافت.

رئیس هیئت کبدی ساری یکی از دلایل شکست تیم کبدی نوجوانان ساری در بازی‌های منطقه چهار کبدی کشور را عدم برگزاری رقابت‌های درون استانی و نداشتن امکانات مناسب برای تمرین اعلام کرد و یادآور شد: بخشی از هزینه‌های تمرین کبدی نوجوانان با هزینه شخصی و بخشی دیگر از تربیت بدنی شهرستان ساری پرداخت شد.

وی با اشاره به همکاری مناسب بازیکنان کبدی با هیئت کبدی شهرستان ساری گفت: بازیکنان تیم با توجه به نارسایی‌های مالی که وجود دارد همکاری خوبی با تیم دارند و در برخی مسافرت‌های برون استانی بازیکنان با هزینه شخصی خود به اردوهای خارج از استان اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری برنامه‌های هیئت کبدی ساری را برای ارتقای فعالیت تیم کبدی ساری برگزاری چند دوره رقابت‌های تدارکاتی و انجام تمرینات منسجم عنوان کرد و متذکر شد: بازیکنان کبدی ساری در صورت حمایت لازم توان حضور در رقابت‌های ملی و فراملی را دارند.

ادیبی در پایان با اعلام اینکه کبدی ساری موفق شد مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد، اذعان داشت: کسب نایب قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها انگیزه زیادی برای بازیکنان برای پیگیری تمرینات بعدی ایجاد کرد و بازیکنان نوجوان کبدی ساری با کسب این نتایج به خودباوری مناسبی رسیدند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول