اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از 7 طرح تولیدی و خدماتی در کردستان

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان 7 طرح تولیدی و خدماتی با بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 7 طرح تولیدی و خدماتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ارسلان ازهاری صبح امروز در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها با اشاره به خدمات صورت‌گرفته نظام اسلامی در استان کردستان، روند پیشرفت طرح‌های عمرانی و خدماتی در استان را رضایت‌بخش عنوان و تاکید کرد: مدیران و مسئولان باید با داشتن روحیه بسیجی و متعهد بودن روند این طرح‌ها را تسریع دهند.

همچنین امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه مروارید در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 1388 به استان کردستان کلنگ‌زنی شد.

طرح تعاونی صیادان سدگاوشان با عضویت 87 نفر ماهیگیر و ظرفیت صید ماهی 435 تن در سال به بهره‌برداری رسید.

طرح تعاونی صیادان به نیابت از تعداد 80 طرح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و558 میلیون ریال افتتاح شد.

افتتاح نمازخانه مدرسه شاهد شهید جلیل عزیزی با اعتبار 1 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 200 مترمربع، افتتاح هنرستان 6 کلاسه پسرانه خوارزمی در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع با اعتبار 8 میلیارد و 700 میلیون ریال و 5 رشته تحصیلی برق، ساختمان، حسابداری، کامپیوتر، نقشه‌کشی و معماری از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین در گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه افتتاح پروژه‌ها 3 خانه بهداشت روستایی در روستاهای بلان، بیار و چشمه کبود از توابع بخش مرکزی شهرستان کامیاران با اعتبار بیش از600 میلیون ریال افتتاح شد.

برای هر خانه بهداشت در زمینی به مساحت 120 مترمربع و زیربنایی 80 مترمربع یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول