اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

برای اقتدار ایران به راهپیمایی آمده‌ایم

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم و مسئولان نکا در گفت‌وگو با فارس، 22 بهمن را روز قدردانی از نعمت ولایت بر ملت اعلام کردند و تاکید کردند: کشورمان را دوست داریم و برای اقتدار ایران به راهپیمایی آمده‌ایم.

برای اقتدار ایران به راهپیمایی آمده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، امروز در سی و سومین روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم و مسئولان نکا نیز در هوایی بارانی با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، ابهت ملی و بین‌المللی خود را به نمایش گذاشتند و با این جمعیت، زبونی دشمنان را بیش از پیش اطلا‌ع‌رسانی کردند.

امروز در گوشه و کنار این شهرستان پر بود از صدای الله اکبر و پرچم با اقتدار و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، که با اقتدار در دستان مردم ولایت‌مدار این مرز و بوم در اهتزاز بود.

مردم شهرستان نکا با وجود بارندگی و سرمای هوا در این راهپیمایی شرکت کرده تا ولایت‌مداری خود را به انقلاب و رهبری ثابت کنند.

 

* سن و سال و هوای سرد معنا ندارد

امروز دیگر سن و سال، هوای سرد، بارندگی و مسافت طولانی برای ملت ما، معنا ندارد همه با هم و به‌صورت واحد آمدند تا بگویند از تمامیت ارضی این نظام و انقلاب حمایت کرده و گوش به‌فرمان رهبری در تمام صحنه‌ها آگاهانه حضور دارند.

سکینه بابایی یکی از شهروندان نکایی است که خود را 72 ساله و اهل روستاهای هزارجریب نکا معرفی می‌کند. به او می‌گویم مادر سخت نیست با این وضعیت بارندگی به راهپیمایی آمدی؟ می‌گوید مگر برای رهبر دویدن سختی دارد، من برای حمایت از رهبری آمدم و تا آخر نیز می‌آیم تا آمریکا بداند رهبری ما تنها نیست و همه حمایت می‌کنیم.

علیرضا قاسمی نیز از دیگر شهروندان نکایی است که درباره حضور خود به خبرنگار فارس در نکا گفت: ایران را دوست دارم و برای اقتدار و عظمت ایران آمدم.

وی ادامه داد: 22 بهمن در حقیقت روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همت و تلاش امام خمینی (ره) و ملت غیور ایران است و باید این حضور همه‌ساله پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

قاسمی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، موجب زبونی و عصبانیت آمریکا و اسرائیل از دست ما می‌شود و باید این مانور و حرکت دسته‌جمعی برای اثبات ولایت‌مداری و اقتدار نظام همواره باقی باشد.

وی یادآور شد: این انقلاب به پشتوانه رهبری و خون هزاران شهید به این جایگاه بلند و رفیع رسیده که الگوی کشورهای دیگر است و به همین جهت باید در ادامه راه این انقلاب با تاسی از فرمایشات رهبری ادامه مسیر دهیم و قدردان این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

 

* تجدید بیعت با رهبری

معاون فرماندار نکا نیز به خبرنگار فارس در نکا گفت: 22 بهمن، روزی است که در آن آرزوی دیرینه مستضعفان جهان برای داشتن حکومتی الهی و دینی به حقیقت پیوست و حضور ما در راهپیمایی تجدید بیعت با رهبری است.

نجاتعلی سلیمی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی، بیانگر بصیرت بالای آنان است که با وجود سرما و بارندگی حضور داشته‌اند و این حضور به ‌طور حتم موجب عصبانیت دشمنان شده و چشم فتنه‌گران و استکبار را کور کرده و بر اقتدار ملت ما خواهد افزود. 

وی اضافه کرد: در این روز فرایندهای نابودی مستکبران و زورگویان کلید خورد و ما باید با حضور شکوهمند خود در جبهه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بر اقتدار این نظام بیفزاییم.

 

* اوج اسلام‌خواهی و ولایتمداری ملت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: به برکت مجاهدت‏ها و جان‏فشانی‏های ملت ایران در انقلاب و دفاع مقدس بود که امروز شاهد شکل‏گیری و توسعه بیداری اسلامی و این نهضت مبارک در سراسر جهان و بین امت‏های مسلمان هستیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی متذکر شد: در هر جا که انقلاب و نظام به حضور آنان نیاز داشته باشد با هوشمندی با تمام توان در صحنه حاضر می‌شوند و این بیانگر اوج اسلام‌خواهی و ولایتمداری ملت ایران است.

وی اذعان داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، وفاداری خود را به نظام اسلامی، حضرت امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول