اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان:

57 درصد تماس‌ها با پلیس 110 غیرضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی دشتستان گفت: 57 درصد تماس‌ها با پلیس 110 غیرضروری است.

57 درصد تماس‌ها با پلیس 110 غیرضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده شامگاه پنجشنبه در جمع مردم شهرستان دشتستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: نظام اسلامی امروز به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده و روزبه‌روز شاهد گسترش بیداری اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تامین امنیت برای رفاه مردم افزود: تامین امنیت و رفاه و آرامش شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نیروی انتظامی دشتستان با همکاری سایر دستگاه‌ها در این راستا تلاش زیادی از خود نشان داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مردم در تامین امنیت نقش مهم و اساسی دارند و بدون تردید با همکاری و تلاش مردم می‌توانیم امنیت بهتر و مطلوب‌تری داشته باشیم.

محمودزاده تصریح کرد: در نیروی انتظامی همواره باب شهادت باز است و هیچ سازمانی به اندازه این نیرو در ماموریت و ارتباط با مردم پیشرو نیست و در واقع نیروی انتظامی همواره در خدمت‌رسانی به مردم آماده است.

وی در ادامه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط عموم مردم برای کاهش ارتکاب جرم تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی در کاهش جرایم است و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با انتقاد از برخی تماس‌های غیرضروری به پلیس 110 گفت: بیش از 57 درصد تماس‌ها با پلیس 110 غیرضروری است و این امر زیبنده نیست و قطعا موجب کاهش کارایی و هدررفت زحمات این نیرو می‌شود.

محمودزاده یادآور شد: امنیت دشتستان بسیار بهتر شده و الان 3 سال است برازجان رتبه اول جرم در استان را ندارد و این در حالی است که در گذشته همواره رتبه اول به دشتستان اختصاص داشته است.

وی از تخفیف جریمه به موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد و بیان کرد: به مناسبت دهه مبارکه فجر طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه موتورهای توقیفی با 75 درصد تخفیف، ترخیص می‌شوند.

محمودزاده افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تامین امنیت مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول