اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان بابلسر خبر داد

کمک 700 میلیون ریالی برای توسعه سلامت بابلسر

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر گفت: در سال جاری خیران بابلسری، 700 میلیون ریالی برای توسعه سلامت و درمان این شهر کمک اهدا کردند.

کمک 700 میلیون ریالی برای توسعه سلامت بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی رحمانی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن رابطان سلامت در سالن اجتماعات تبلیغات بابلسر اظهار داشت: دو هدف اصلی دستیابی به سلامتی برای همه افراد جامعه یکی عدالت در سلامت با از میان برداشتن نابرابری در دسترسی همه به سلامتی مناسب و شناسایی عوامل تهدیدکننده تاثیرگذار بر سلامت است.

وی شهرستان بابلسر را یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان در جذب، آموزش و به‌کارگیری داوطلبان سلامت برشمرد و افزود: حدود 100درصد این امر در پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان محقق شده است.

رحمانی بیان کرد: کمبود و عدم رعایت استانداردهای فضای فیزیکی مناسب آموزش و تجهیزات سبب شده تا حدی استقلال داوطلبان سلامت برای پیوستن به این همیاری خداپسندانه در این شهرستان و شهرهای دیگر استان کمرنگ شود.

این مسئول اذعان کرد: شهرستان بابلسر یکی از موفق‌ترین شهرهای مازندران در جلب حمایت خیران سلامت است به نحوی که هر سال نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و در سال 90 حدود 70میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان برای توسعه بخش سلامت و درمان اهدا شده است.

در ادامه این مراسم، مسئول آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اظهار داشت: سه برنامه اساسی و کلیدی در نظام سلامت دیده شده که شامل پیشگیری نوع اول، دوم و سوم بوده که عمده فعالیت ما انجام اقداماتی نظیر آموزش و اطلاع‌رسانی به موقع قبل از ایجاد و استقرار بیماری در بدن است.

احمد کاکو تصریح کرد: انتظار ما از داوطلبان سلامت، تمرکز از پیشگیری از بیماری‌ها این است که با آموزش لازم توسط متخصصان آن را به جامعه زیر پوشش تعمیم دهند که نیازمند رشد و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده که باید فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بابلسر به جایی رسیده که هر فرد بابلسری با 15 دقیقه پیاده‌روی از منزل می‌تواند به یکی از مراکز سلامت و درمان دسترسی داشته و تا حدی بتواند حوایج درمانی و سلامتی خویش را برطرف کند.

در پایان مراسم با اهدای جوایز و لوح سپاس از داوطلبان موفق و خیران سلامت این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول