اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دهه فجر در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دهه فجر در جم خبر داد.

اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دهه فجر در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات ظهر امروز در آیین اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: دهه فجر نماد خودباوری و اعتمادبه‌نفس ملت مسلمان ایران است و ملت مومن و مسلمان ایران اسلامی در چنین روزهایی در 33 سال پیش با رهبری امام راحل طومار رژیم طاغوت را در هم پیچیدند و به حکومت شاهنشاهی پایان دادند.

وی افزود: گرامیداشت دهه فجر در واقع تکریم حرکت عظیم مردمی در استقرار حکومت اسلامی است و با گذشت 33 سال از این رویداد، مردم همواره در خط ولایت هستند و از نظام اسلامی حمایت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطر نشان کرد: در شهرستان جم برنامه‌های متنوعی شامل اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و هنری و همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی داشته‌ایم و در مجموع شاهد شور و نشاط مردم و مسئولان در این ایام هستیم.

سادات از اجرای 100 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دهه فجر در جم خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با حضور فعال مردم و مسئولان در حال برگزاری است و بیش از 100 ویژه‌برنامه برای اجرا در طول دهه فجر تدارک دیده شده که به صورت منظم در حال اجراست.

وی از چاپ دفترچه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان جم خبر داد و بیان کرد: اکثر نهادها و ادارات برنامه‌های ویژه‌ای برای این ایام خجسته تدارک دیدند که سهم تبلیغات اسلامی دو مراسم کلنگ‌زنی خانه عالم و دو مراسم افتتاح خانه عالم است که در طول دهه فجر برگزار شد.

این مسئول اذعان داشت: امروز دشمن با تمام توان و ظرفیت برای تضعیف اعتقادات مردم تلاش می‌کند و وظیفه مسئولان در قبال جوانان بسیار سنگین است و باید نسبت به تقویت مبانی دینی در بین جوانان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول