اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور:

قله بینالود به عنوان منطقه حفاظت‌شده نیشابور اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: اثر طبیعی و ملی قله بینالود با مساحت یک هزار و 600 هکتار و منطقه حفاظت شده بینالود که 67 هزار هکتار آن متعلق به نیشابور است، به مناطق حفاظت شده این شهرستان اضافه شد.

قله بینالود به عنوان منطقه حفاظت‌شده نیشابور اعلام شد

عباس زندیه در حاشیه افتتاح ساختمان مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش منطقه حفاظت‌شده حیدری در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: هدف از این اقدام حفاظت هر چه بهتر از تنوع محیط زیست منطقه بوده است.

وی افزود: افتتاح ساختمان مرکز بازدیدکنندگان پناهگاه حیات وحش حیدری یکی از طرح‌های عمرانی به مناسبت دهه فجر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور خاطرنشان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 200 متر احداث شده و اعتبار آن یک میلیارد و 250 میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت: این ساختمان شامل استراحت‌گاه ویژه شکارچیان و بازدیدکنندگان و نمایشگاهی از حیوانات تاکسیدرمی شده و عکس‌های حیات‌وحش است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول