اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه به مناسبت 22 بهمن

انقلاب اسلامی مهم‌ترین چالش فرهنگ غرب است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: امسال در حالی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که غرب، انقلاب اسلامی را مهم‌ترین چالش فرهنگی خود می‌داند.

انقلاب اسلامی مهم‌ترین چالش فرهنگ غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کرمانشاه، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: امسال در حالی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که غرب، انقلاب اسلامی را مهم‌ترین چالش فرهنگی خود می‌داند.

این بیانیه می‌افزاید: ولایت فقیه یکی از ویژگی‌های ممتاز نظام جمهوری اسلامی است که آن را از تمام مدل‌های موجود در شرق و غرب متمایز می‌کند، این رکن مایه حفظ ماهیت دینی و مانع اشراف و تسلط انحرافات بر جوهره نظام جمهوری اسلامی است.

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی معتقدیم در نظام برخاسته از انقلاب اسلامی، سیاست به درستی برپایه دین استوار گشته و برخاسته از سیاست‌های ماکیاولی انسان‌محورانه محض و تابع قدرت طلبی و استثمار ضعیفان و مظلومان جامعه و جهان نیست، بر همین مبنا از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار می‌رود در تمام زمینه‌ها به خصوص انتخابات مجلس نهم به گونه‌ای رفتار کنند که موجب سوء‌استفاده دشمنان نشود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه در ادامه این بیانیه، حفظ و ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در گرو وجود دانشگاهی پویا، مولد علم و اهل معنویت می‌داند و آورده است: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمام ابزارها و ظرفیت‌های خود در جهت تحقق گفتمان انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول