اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه کوهرنگ:

حضور گسترده در 22 بهمن موجب ناامیدی دشمن می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه کوهرنگ گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس موجب ناامیدی دوباره دشمن می‎شود.

حضور گسترده در 22 بهمن موجب ناامیدی دشمن می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی نکویی صبح امروز در جمع بسیجیان روستای گزستان، اظهار داشت: آزادی و عزت از دست‌آوردهای مهم انقلاب اسلامی است که ملت ایران در دوران ستم شاهی از آن بی‌بهره بوده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه رعایت تقوای الهی و تحول درونی، تبعیت از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) و ارزش‌های دینی و رهبری الهی است.

نکویی در ادامه با اشاره به هفته وحدت با تأکید بر اینکه در عصر حاضر نیاز بیشتری به اتحاد و انسجام اسلامی احساس می‌شود، گفت: دشمنان اسلام همگی به مقابله با اسلام به پاخواسته و اکنون زمانه‌ای است که همچون صدر اسلام تمام کفر در برابر اسلام قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه کوهرنگ ادامه داد: هوشیاری و هشداری که گذشتگان ما بدان اشاره و تأکید داشتند امری است که امروز بیش از دیروز احساس می‌شود، برهمین اساس باید امت اسلامی با ژرف‌اندیشی مانع رسوخ دشمن در میان مسلمانان شوند.

وی ادامه داد: غرب علی‌رغم اینکه با ماسک آزادمنشی، تعصب را نکوهش می‌کند خود را در دام تعصب، به ویژه تعصب مذهبی علیه مسلمانان سخت گرفتار کرده است.

نکویی با تأکید بر اینکه مسلمانان جهان معتقد به اصول مشترک یعنی خدا و پیامبر و قرآن و احکام دینی مشترک هستند، افزود: بر همین اساس دشمن مشترک آنها نیز استکبار جهانی است که باید با آن مبارزه کنند و مانع رسوخ و رخنه دشمن به جوامع اسلامی شوند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم اهداف شوم خود را در سرزمین‌های اسلامی پیاده می‌کند لذا آحاد جوامع اسلامی باید با به کارگیری ابزار بینش و آگاهی متوجه این توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن باشند و آنها را خنثی کنند.

نکویی تداوم انقلاب اسلامی را در گرو حضور به موقع و با بصیرت ملت دانست و گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باعث ناامیدی دوباره دشمن می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول