اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

دیدار شهردار باقرشهر با ائمه جماعت مساجد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهردار باقرشهر ضمن شرکت در جلسه ائمه مساجد باقرشهر از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آنها آشنا شد.

دیدار شهردار باقرشهر با ائمه جماعت مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ظهر امروز با حضور در جلسه ائمه جماعات مساجد باقرشهر از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های این روحانیون آشنا شد و دستورات لازم را در راستای پیگیری و رفع آنها صادر کرد.

این جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد موسوی امام جمعه باقرشهر، حجت‌الاسلام محمد اصغری رئیس دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری و ائمه جماعات مساجد باقرشهر در مسجد صاحب‌الزمان(ع) این شهر برگزار شد.

شهردار باقرشهر در این جلسه طی سخنانی ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از شرکت در این جلسه اظهار خشنودی کرد و بر نقش اساسی مساجد در انسان‌سازی و گسترش فرهنگ اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید داشت.

جمشید سعادتمند در ادامه تاکید کرد: امام خمینی(ره) به درستی مساجد را سنگر نامیدند و اینکه در سی و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم می‌بینیم که در دوران انقلاب اکثر برنامه‌ریزی‌ها و رویدادها در مساجد طراحی و اجرا شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مساجد از اصلی‌ترین پایگاه‌های کمک به جبهه‌ها بودند و شهدای ما نیز در مساجد تربیت شدند و توانستند حماسه‌های بزرگ را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کنند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سعی و تلاش روحانیون گرانقدر در اقامه نماز جماعت و سعی و ممارست در برطرف کردن مشکلات مساجد از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

شهردار باقرشهر در ادامه برای اطلاع حاضران گزارشی از اقدمات و بخش‌های شهرداری در حوزه مساجد و امور فرهنگی را ارائه کرد.

شهردار باقرشهر در پایان برخی از اقدامات شهرداری را پاکسازی و شست‌وشوی معابر مساجد و فرش‌های آنها در آستانه سال نو و همچنین کمک‌های نقدی اعلام کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول