اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

حقانیت تیم ماشین‌سازی اثبات شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: حقانیت تیم ماشین‌سازی در فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و کمیته انضباطی اثبات شد.

حقانیت تیم ماشین‌سازی اثبات شد

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طی دو روز گذشته فیلم بازی‌های اخیر ماشین‌سازی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارائه شده که بعد از رویت این بازی‌ها، مشخص شد در چند بازی گذشته اشتباهات داوری علیه ماشین‌سازی بوده و آقای تاج نیز این مسئله را تایید کرد.

وی گفت: اشتباه داور در اعلام خطا در بازی مقابل شیرین فراز در دقیقه 92 سبب شد تا حریف از این  ضربه نهایت استفاده را کرده و گل تساوی را به ثمر رساند تا دو امتیاز ماشین‌سازی در این بازی از دست رود و همین اشتباه داور نخست این مسابقه باعث شد که نامش از قضاوت این هفته لیگ برتر حذف شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عدم اعلام خطای مدافع نفت مسجد سلیمان بر روی محسن دلیر که موجب جراحت وی شده و باید پنالتی گرفته می‌شد، خطای هند مدافع گل گهر سیرجان در محوطه جریمه خود و چند خطای آشکار دیگر که باید ضربات پنالتی به سود ماشین‌سازی اعلام می‌شد، دیگر اشتباهات داوری علیه تیمش خواند.

وی گفت: این اشتباهات سبب از دست رفتن شش امتیاز برای ماشین‌سازی شده است.

دبیری افزود: در جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برگزار شد، ضمن قبول اجحافی که به تیم ماشین سازی صورت گرفته، قرار شد از این پس در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران از داوران خوب و با تجربه استفاده شود.

گهر زاگرس را در خانه‌اش شکست خواهیم داد

مدیر باشگاه ماشین‌سازی تبریز از عزم بازیکنانش برای پیروزی مقابل گهر زاگرس خبر داد و تصریح کرد: در این بازی، بازیکنان تیم تلاش خود را خواهند کرد تا سه امتیاز این بازی را کسب کرده تا همچنان در تعقیب آلومینیوم هرمزگان  قرار داشته و در فرصت مناسب صدر جدول را از حریف خود باز پس گیرند.

دبیری افزود: در هفته‌های باقیمانده تیم ماشین‌سازی در تمام بازی‌های خود برای کسب سه امتیاز میدان، مقابل حریفان خود قرار خواهد گرفت و برای صعود به لیگ برتر تا آخرین هفته این رقابت‌ها تلاش خواهد  کرد.

تیم ماشین‌سازی تبریز با 30 امتیاز در رده دوم گروه "ب" جام آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول