اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر شیرین‌فراز

ماشین‌سازی به صدر جدول بازمی‌گردد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه ماشین‌سازی دبیری تبریز گفت: با پیروزی مقابل شیرین‌فراز کرمانشاه، ماشین‌سازی به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم جام آزادگان صعود خواهد کرد.

ماشین‌سازی به صدر جدول بازمی‌گردد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین دبیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: با توجه به فاصله دو امتیازی ماشین‌سازی نسبت به صدرنشین گروه، پیکار مقابل شیرین‌فراز کرمانشاه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و یقینا‍ً با کسب پیروزی خانگی حضور ماشین‌سازی در صدر جدول رده‌بندی گروه قطعیت خواهد یافت.

وی افزود: شیرین‌فراز با تغییر کادر فنی در دیدارهای اخیر توانسته امتیازات لازم را کسب کند اما ماشین‌سازی با حمایت هواداران پرشور و خونگرم خود صرفاً به پیروزی خانگی فکر می‌کند.

دبیری ادامه داد: از تماشاگران فهیم ماشین‌سازی انتظار می‌رود همچون همیشه تیم محبوب خود را در راه موفقیت و محقق ساختن شرایط صعود به لیگ برتر همراهی و پشتیبانی کنند تا شمار پیروزی‌های خانگی تیم در بازی روز جمعه آینده افزایش یابد.

وی، اقتدار تیمی ماشین‌سازی را ناشی از آمادگی بازیکنان و تفکرات برتر تاکتیکی کادر مربیان این تیم به رهبری فنی رسول خطیبی زمینه‌ساز غلبه بر شیرین‌فراز و تداوم صدرنشینی نماینده اول تبریز در لیگ یک عنوان کرد و اظهار داشت: با تقابل آلومینیوم و پاس و امکان تقسیم امتیازات این دیدار، ماشین‌سازی پیشتازی خود را در جدول رده‌بندی گروه تکرار و تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول