اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

برای براندازی نظام سوریه

کمک‌خواهی مخالفان سوریه از اسرائیل با ارسال نامه‌ای به نتانیاهو

خبرگزاری فارس: یکی از مخالفان دمشق در نامه‌ای به نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی خواستار حمایت بیشتر او برای براندازی دولت سوریه شد و بشار اسد را دشمن مشترک شبه‌نظامیان سوریه و تل‌آویو توصیف کرد.

کمک‌خواهی مخالفان سوریه از اسرائیل با ارسال نامه‌ای به نتانیاهو

به گزارش فارس، شبکه 10 تلویزیون اسرائیل، از اقدام یک معارض سوری در ارسال نامه‌ای به "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و درخواست کمک از او خبر داد و اعلام کرد که این معارض از نتانیاهو خواسته تا از شبه‌نظامیان سوری برای سرنگونی رژیم اسد که دشمن اسرائیل و ملت سوریه است، حمایت کند.

در این نامه که به زبان انگلیسی، از سوی شخصی به نام "خالد"  به طور مستقیم در خطاب به نتانیاهو نوشته شده، آمده است: این به نفع اسرائیل است که برای سرنگونی رژیم اسد که دشمن مشترکمان است، تلاش کند.

نگارنده این نامه که تا چندی پیش در شهر حمص بود و سپس به مرزهای ترکیه گریخته، رژیم اسد را دشمن اسرائیل می‌خواند که به نفع سایر دشمنان رژیم صهیونیستی یعنی ایران، حزب‌الله و جنبش حماس و نیز به نفع شیعیان فعالیت می‌کند.

وی همچنین به تل آویو هشدار می‌دهد که در صورت ابقای این رژیم، تهدید ایران مبنی بر نابودی اسرائیل و ملت یهود تحقق خواهد یافت.

این شبکه اسرائیلی همچنین گفت‌وگویی با این شخص که به زبان عربی صحبت می‌کرد، انجام داد که وی در این مکالمه نیز خواستار حمایت اسرائیل شد.

بر اساس این گزارش، این نامه از طریق شبکه اجتماعی فیس‌بوک به "ایوب قرا" وزیر عمران رژیم صهیونیستی داده شده تا به نتانیاهو تحویل دهد و وی نیز این کار را انجام داده است. گفته می‌شود "ایوب قرا" تماس زیادی با شبه‌نظامیان سوری مخالف اسد دارد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول