اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت

برگزاری جشنواره ادبی لاله‌های آفتاب در سنندج

خبرگزاری فارس: پنجمین جشنواره ادبی لاله‌های آفتاب ظهر امروز در سنندج برگزار شد.

برگزاری جشنواره ادبی لاله‌های آفتاب در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به مناسبت سی و سومین سال پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پنجمین جشنواره ادبی لاله آفتاب در مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

این جشنواره با هدف گرامیداشت 33 سال حماسه و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به پدید آوردن آثار ادبی و آشنایی بیشتر آنان با آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از وصول 300 اثر ادبی در قالب شعر و متن ادبی به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از بین این آثار سی و سه اثر به عنوان آثار برتر برای ارائه در جشنواره انتخاب شد.

سهیلا شیخی در ابتدای این جشنواره ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی به شرکت‌کنندگان، خاطرنشان کرد: کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برنامه‌های متنوعی را با حضور کودکان به مناسبت ایام مبارک فجر انقلاب در مراکز مختلف خود ترتیب داده است.

مسئول کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر کردستان، گفت: نسل جوان ایران اسلامی که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند باید هر چه بیشتر با انقلاب و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آشنا شده و در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول