اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت از عملکرد ضعیف دانشکده‌ها ابراز تاسف کرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از عملکرد ضعیف برخی دانشکده‌ها در راستای انجام تعهدات ابراز تاسف کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت از عملکرد ضعیف دانشکده‌ها ابراز تاسف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علیرضا یعقوبی در جلسه هم‌اندیشی روسای دانشکده‌های 11گانه دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر استفاده حداکثری از منابع دانشگاه در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان تأکید کرد.

وی با تأکید بر توجه بر نیازهای فرهنگی، اجتماعی دانشجویان با توجه به جنگ نرم دشمنان نظام از اعضای هیئت علمی خواست علاوه بر نیازهای علمی پژوهشی دانشجویان پاسخگوی نیازهای فرهنگی و اجتماعی آنان نیز بوده و در راستای رعایت ارزش‌های دینی اسلامی بسترسازی فرهنگی لازم انجام شود. 

وی گفت: از اعضای هیئت علمی و مدیران گروه دانشکده‌ها انتظار می‌رود با شناسایی دانشجویان نخبه و استعدادهای برتر دانشکده‌ها آنان را به انجام مطالعات علمی و پژوهشی تشویق کرده و زمینه ارتقای شاخص‌های سلامتی را فراهم کنند.

یعقوبی همچنین اظهار کرد: باید به دیگر دانشجویان نیز بها داده شده و تقویت‌های لازم برای ارتقای امتیازات آموزشی و پژوهشی دانشکده صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز تأسف از عملکرد ضعیف برخی دانشکده‌ها در راستای انجام تعهدات، از اقدامات شایسته تعدادی از دانشکده برای عمل به معیارهای ارزشیابی دانشکده‌ها و بروز کردن وب‌سایت و اطلاع‌رسانی مناسب  تقدیر و خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی به اهداف تعیین شده دست یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات خواستار حمایت همه‌جانبه از منویات مقام معظم رهبری و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی شد و عدم جانبداری از اشخاص را ضروری دانست.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول