اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری ایران

صنایع دستی کردستان معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: آثار برجسته صنایع دستی کردستان در انواع رشته‌های هنری و صنعتی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتداری برای معرفی بیشتر استان به نمایش گذاشته می‌شود.

صنایع دستی کردستان معرفی می‌شود

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری که تا پایان دهه فجر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، 22 استان از کشور حضور دارند که کردستان با توجه به فراوانی جاذبه‌ها و محصولات هنری و صنایع دستی از نمود خاصی برخوردار است.

به گفته امیر الهی حضور کردستان در این نمایشگاه به منظور معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه‌های گردشگری و صنایع دستی و شناساندن مناطق مختلف استان به گردشگران است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه استان کردستان با ارائه تصاویر از طریق استندهای بزرگ و کوچک و تابلوها و بخش اقلام تبلیغاتی مانند پوسترو کاتالوگ و بروشور نسبت به معرفی مناطق مختلف گردشگری استان در بین بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان ‌اقدام کرده است.

الهی خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه آثار برجسته صنایع دستی استان در انواع رشته‌های هنری و صنعتی به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوان این استان را در حوزه صنایع دستی و جذب گردشگر معرفی کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول