اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان

تاسی از پیامبر مانع انحراف افکار نوجوانان است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه گفت: کودکان و نوجوانان باید با تاسی از حضرت محمد (ص) دست در دست هم مانع از رخنه دشمنان به کشور شوند.

تاسی از پیامبر مانع انحراف افکار نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مهدی فرزی ظهر امروز در  ششمین جشنواره خوشه‌های خورشید، اظهار داشت: پیغمبر(ص) بین همه انسان‌ها محبت و دوستی برقرار کرد و مشکلات دیگران را حل می‌کرد، مدت‌ها گذشت تا بهمن 57 اتفاق افتاد یک نفر از فرزندان پیامبر (ص) آمد و یک رویداد فرهنگی ایجاد کرد که بر اساس آن همه انسا‌ها با هم برابرند که به آن می‌گویند انقلاب اسلامی که هیچ کس از دیگری برتر نیست.

وی با بیان اینکه در سال 90 اتفاق مهم دیگری که افتاده میلاد حضرت رسول (ص) با میلاد انقلاب تقارن پیدا کرده، افزود: کودکان و نوجوانان باید قدر انقلابی را که در آن رشد می‌کنند، بدانند و برنامه‌ها و اهداف کانون نیز باید در راستای اهداف انقلاب باشد.

به گفته فرزی کردستان به عنوان یک استان فرهنگی یک راهکار و کلیدی اساسی برای موفقیت استان در همه عرصه‌ها است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این بخش رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  با رنگ و بوی اسلامی، افزود: یکی از راه‌های مانوس کردن کودکان و نوجوانان با داستان‌های مذهبی بازگو کردن آن به صورت قصه با بهره‌گیری از روش‌های غیر مسقیم است.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن بازید از نمایشگاه آثار برتر جشنواره خوشه‌های خورشید در بخش خوشنویسی، نقاشی، معرفی کتاب از کانون به عنوان محیطی امن و علمی در شکوفایی خلاقیت کودک نام برد و افزود: خداوند در نهاد انسان‌ها همه استعدادها را قرار داده و کانون از محیط‌های امن در شناخت و پرورش خلاقیت کودک است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول