اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت دهه فجر صورت گرفت

برگزاری جشن آدم برفی در قروه

خبرگزاری فارس: به مناسبت سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی جشن آدم برفی با حضور پروشور کودکان و نوجوانان در قروه برگزار شد.

برگزاری جشن آدم برفی در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اعضای پسر کانون فرهنگی هنری قروه صبح امروز با ساخت آدم برفی روزهای انقلاب را جشن گرفتند و سپس بچه‌ها با دادن شعارهای "پیروز باد ملت، بر شاه ننگ و نفرت "، " مرگ بر آمریکا " و " تا خون در رگ ماست، خمینی رهبر ماست " زمستان سرد را به گرمای بهار تبدیل کردند.

کودکان و نوجوانان در ادامه با شنیدن قصه‌ای از کتاب خاطرات بچه‌های انقلاب و نوشتن دل  نوشته‌هایشان با عنوان "اگر در زمان انقلاب بودم" به این جشن برفی خاتمه دادند.

مربی کانون فرهنگی هنری قروه در حاشیه برگزاری این جشن، گفت: ساخت آدمک‌های گلی در حال شعار دادن از دیگر برنامه‌های مرکز قروه بود که در آن مربی هنری مرکز با دادن گل سفال از اعضا خواست تا آدمک‌های گلی را در حال شعار دادن بسازند و صحنه‌ای از راهپیمایی انقلاب را به تصویر بکشند.

به گفته مینا عسکری برپایی کلاس قرآن، محفل انس و آشنایی با مسائل و نحوه روخوانی قرآن کریم معرفی کتاب‌های مهربان مثل مسیح، خاطرات بچه‌های انقلاب، کوثر  و روح‌الله برای بچه‌ها از دیگر برنامه‌های مرکز کانون قروه بود.

مربی مسئول مرکز قروه گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مربیان مرکز قروه همراه با بچه‌ها با پخش سرودهای انقلابی زنگ انقلاب را در کانون به صدا درآوردند و مربیان برای بچه‌ها به قصه گویی از کتاب خاطرات بچه‌های انقلاب پرداختند، سپس اعضا با کشیدن نقاشی گروهی فضای کانون را گرم و دلنشین کردند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول