اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب 22 بهمن

آسمان ورامین نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با شب یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه آسمان شهر شهیدان ۱۵خرداد نورافشانی می‌شود.

آسمان ورامین نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرستان ورامین همزمان با جمعه بیست و یکم بهمن ماه با عنوان روز احسان و مهرورزی، میلاد حضرت محمد (ص)، میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع)، انقلاب جهانی اسلام، پیامبراعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم و بیداری اسلامی آسمان شهر شهیدان ۱۵خرداد نورافشانی می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با اعلام این خبر گفت: جمعه شب در ورامین مراسم نورافشانی و جشن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی افزود: میدان امام حسین (ع) ورامین راس ساعت ۹ شب همراه با بانگ «الله اکبر» نورافشانی صورت می‌شود.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ورامین از دوازدهم بهمن ماه و همزمان با سالگرد ورود امام راحل عظیم‌الشان به میهن آغاز شده است و تا بیست و دوم بهمن ماه ادامه دارد و استقبال شهروندان از آن چشمگیر است.

محمودی آذین‌بندی خیابان‌های ورامین به ویژه خیابان‌های شهدای ‌دهم دی‌ماه، ۱۵خرداد از میدان رازی تا میدان امام خمینی(ره)، خیابان اصلی قرچک و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: شور و شوق فجر امسال در مقایسه با سال‌های دیگر مثال‌زدنی است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: گرامیداشت یک هزار و 100 شهید شهرستان نیز به همین مناسبت روز جمعه قبل از برگزاری نماز جمعه در مصلای تهران با حضور استاندار تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول