اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

32 پروژه عمرانی در بخش مرکزی میناب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از 32 طرح عمرانی خدماتی در بخش مرکزی میناب آغاز شد.

32 پروژه عمرانی در بخش مرکزی میناب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، بخشدار بخش مرکزی این شهرستان عصر امروز در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: از مجموع پروژه‌های اجرایی 14 پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی و 18 پروژه را دهیاری‌ها اجرا کرده‌اند.

ابوطالب فخری با بیان اینکه پروژه‌های دولتی در زمینه جهاد کشاورزی، تربیت‌بدنی، نوسازی مدارس، مسکن مددجویی، راه روستایی و طرح بهسازی است، اظهار داشت: برای 14 پروژه اجرا شده توسط دستگاه‌های اجرایی 35 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی طرح‌های اجرا شده توسط دهیاری‌ها را شامل پارک و بوستان روستایی، بهسازی راه و روشنایی معابر، آرامستان و ساختمان دهیاری عنوان کرد و بیان داشت: برای این طرح‌ها 4 میلیارد و 930 میلیون ریال هزینه شده است.

در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت دبستان پنج‌کلاسه شهید کامیاب مازغ بالا با 411 متر زیربنا و 200 متر دیوار کشی با اعتبار 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، دهیاری شهوار قدیم با 27 میلیون و 500 هزار تومان، راه روستایی نوبند قدیم به طول 2.5 کیلومتر با 250 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی بهره‌برداری شد.

همچنین بهره‌برداری از روشنایی محور دوراهی تیاب به طرف شمجو، افتتاح 93 واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد منطقه دو در قالب یک طرح با اعتبار بیش از 900 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های بخش مرکزی در میناب بود.

در این مراسم همچنین از رضا زرنگاری دانش‌آموز نخبه قرآنی تجلیل و ساختمان دهیاری نوبند جدید با اعتبار 30 میلیون تومان، طرح بهسازی چاه اسماعیل به طول یک‌هزار و 200 متر با یک کیلومتر تخریب و آوار برداری، 2 هزار و 400 متر جدول‌گذاری، 2 هزار و 400 متر پیاده‌رو، یک کیلومتر جابجایی شبکه برق و یک‌هزار و 400 تن آسفالت گرم با اعتبار 200 میلیون تومان از محل استانی بهره‌برداری به عمل آمد.

رئیس اداره راه و ترابری میناب نیز در حاشیه‌ افتتاح طرح‌های مذکور به خبرنگار فارس گفت: همزمان با سفر استاندار هرمزگان به میناب بهسازی چهار کیلومتر راه حکمی به سمت بندر تیاب با اعتبار 560 میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

علی ذاکری افزود: راه روستایی کلو نیز از دیگر پروژه‌هایی است که از محل اعتبارات ملی استانی هزینه شده و در سفر استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول