اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه فجر

5 پروژه در شهرستان بهار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از دهه فجر پنج پروژه در بهار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

5 پروژه در شهرستان بهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، در ششمین روز از دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستان پنج پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سایت BTS تلفن همراه برای پوشش جاده‌ای و پوشش روستاهای همجوار در روستای هارون‌آباد و نصب دکل 40 متری و تأسیسات مخابراتی با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان از محل اعتبارات مخابرات استان یکی از این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

سامانه تله‌متری تأسیسات آبرسانی شهر لالجین با هدف کنترل از راه دور، بهره‌برداری مطلوب، کاهش هزینه‌ها، کاهش حوادث، بهبود و ارتقای سطح خدمات به مشتریان با زیر پوشش قرار دادن سه حلقه چاه و مخزن ذخیره 10 هزار متر مکعبی و کنترل450 نقطه با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال از محل اعتبارات امور آبفای شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

کانال انتقال آب کشاورزی در روستای آق‌بلاغ به طول 700 متر و حجم کل کار 4 هزار و 750 متر مکعب با عرض و ارتفاع 50 در 50 با زیر پوشش قرار دادن 180 هکتار از اراضی زیر کشت با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی به بهره‌برداری رسید که منبع تأمین آب این کانال چشمه است.

همچنین روکش آسفالت راه روستایی کوشک‌آباد از توابع شهرستان بهار با هدف توسعه و بهبود وضعیت راه‌ها و کاهش تصادفات افتتاح شد.

طول این پروژه سه کیلومتر و عرض راه هشت متر با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال از محل اعتبارات راه و شهرسازی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه آبرسانی به روستاهای رایکان سفلی و رایکان علیا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اجرای شبکه داخلی در دو روستا، مجموعاً 4 هزار و 700 متر و ساخت مخزن ذخیره هوایی به حجم 100 متر مکعب، تجهیز یک حلقه چاه با اجرای خط انتقال 5 هزار متر، اجرای محوطه‌سازی دور چاه و مخزن 2 هزار و 200 متر مربع، نصب دو دستگاه سیستم تله‌متری و استقرار یک دستگاه اطاقک کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 881 میلیون ریال از محل اعتبارات امور آبفار استان از دیگر طرح‌ها بوده است.

با افتتاح این پروژه جمعیتی بالغ بر یک هزار و 151 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند و در افق 25 ساله طرح یک هزار و 888 نفر از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول