اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رشد 58 درصدی فروش بلیت مسابقات خانگی تیم فوتبال نفت آبادان

راستی: فروش بلیت مسابقات صنعت نفت روند رو به رشد می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بعد از واگذاری فروش بلیت مسابقات خانگی تیم فوتبال صنعت نفت به این باشگاه، شاهد روند رو به رشد خرید بلیت از سوی تماشاگران بودیم.

راستی: فروش بلیت مسابقات صنعت نفت روند رو به رشد می‌گیرد

میثم راستی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از آنکه فروش بلیت مسابقات خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر جاری از دیدار این تیم در مقابل ملوان بندرانزلی به باشگاه صنعت نفت واگذار شد با رشد 58 درصدی فروش بلیت مواجه شدیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: سقفی را برای فروش بلیت در اولین مسابقه بعد از محول شدن این وظیفه به باشگاه تعیین کردیم که با اقدامات صورت گرفته، اهدافمان در این خصوص به طور کامل محقق شد.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به گروه و یا افرادی که در این خصوص به باشگاه کمک کردند، افزود: هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان به طور کامل و قاطع حامی این برنامه بوده ضمن اینکه افرادی که وظیفه اجرایی پیاده کردن فروش  و کنترل بلیت را بر عهده داشته نیز به خوبی عمل کرده و در نهایت باید از هواداران و به شکل ویژه لیدرهای تیم فوتبال صنعت نفت به خاطر همکاری بی‌دریغ آنها قدردانی ‌کنیم.

وی در ادامه از قطعی نشدن ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه تختی آبادان در روز مسابقات صنعت نفت گفت و خاطرنشان کرد: این افراد نسبت به مسابقات قبلی در اقلیت مطلق قرار داشته و بیشتر کسانی که در مسابقه با ملوان پا به ورزشگاه تختی گذاشته، بلیت تهیه کرده بودند.

راستی تصریح کرد: اگر هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اهمیت تزریق حاصل از درآمد فروش بلیت در مسابقات خانگی این مجموعه پی ببرند به طور حتم در آینده نزدیک شاهد همکاری هرچه بیشتر آنها با باشگاه در این خصوص هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: فروش بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان نیز با نرخ 30 هزار ریال از روز مسابقه تیم صنعت نفت و ملوان برقرار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول