اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه از بنیاد تخصصی مهدویت:

بانوان در جریان فمینیسم مورد هجمه دشمن قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه از بنیاد تخصصی مهدویت گفت: بانوان در جریان فمینیسم و تجارت زیبایی مورد هجمه دشمن قرار گرفتند.

بانوان در جریان فمینیسم مورد هجمه دشمن قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدرضا فوادیان بعداز ظهر امروز در همایش "تجارت زیبایی" و نقد و بررسی جریان فمینیسم که در مجتمع فرهنگی  و هنری اهل بیت ساری برگزار شد با بیان اینکه بانوان در کنار مردان برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت‌های بسیاری داشتند، اظهار داشت: با گذشت بیش از 30 سال از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در کشور دشمنان دین برای به انحراف کشیدن نظام اسلامی تلاش‌های زیادی داشتند تا قدرت‌های جهانی بر کشور حاکم شوند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در حوزه نرم‌افزاری مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد که یکی از این جریان‌ها برای از بین بردن اصل انقلاب اسلامی، جریان فمینیسم است.

فوادیان با بیان اینکه در راه‌اندازی جریان فمینیسم که به  موضوع تجارت زیبایی توجه شده است، تصریح کرد: نیازهای عاطفی یکی از دلایل عمده افزایش تجارت زیبایی در جهان است که سن استفاده از آرایش بانوان را در کشورها پایین آمده است.

استاد حوزه  و دانشگاه گروه‌های مرجع را عاملی موثر در گسترش تجارت زیبایی دانست  و گفت:  گروه‌های مرجع نتوانستند برای انتقال هویت ایرانی تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه ماهیت رسانه گاهی تقلبی است، اظهار داشت: چهره ظاهری افرادی که در رسانه ملی حضور می‌یابند واقعی نیست، همین امر موجب شد تا به عنوان گروه های مرجع به تجارت کاذب زیبایی دامن بزنند.

فوادیان با اشاره به اینکه بخش زیادی از هجمه‌های دشمن در ایجاد فضاهای مجازی برای جوانان است، ادامه داد: بحث بی‌هویتی در فضای مجازی زیاد است  و این رسانه نوظهور نشان داد که افراد بعد از سن 21 سالگی با هویت جدید وارد این فضای اینترنتی می شوند.

وی بیان اینکه مخابرات در تجارت کاذب در عرصه جهانی گوی سبقت را از بسیاری از رسانه‌ها گرفته است، اذعان داشت: ایرانسل طرحی  رایگانی را برای کاربران خود قرار داد که از 12 شب تا 6 صبح ارسال پیامک رایگان است که این طرح نوعی ترویج زندگی  وارداتی و تجارت کاذب است.

در این مراسم از مادر رزمنده دوران انقلاب تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول