اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت

تجدید پیمان فرهنگیان با آرمان‌های امام (ره)/شکست برای ملت ایران مفهومی ندارد

خبرگزاری فارس: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، وزیر، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان وزارت آموزش و پرورش با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان پیمانی دوباره بستند.

تجدید پیمان فرهنگیان با آرمان‌های امام (ره)/شکست برای ملت ایران مفهومی ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، صبح امروز و در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
این مراسم که با حضور اعضای شورای معاونان وزارت آموزرش و پرورش و مدیران ستادی این وزارتخانه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

* حاجی‌بابایی: یک سر سوزن از التزام عملی به ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد
 
به گزارش «توانا» در این مراسم حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، امام خمینی(ره) را منجی انسان‌ها در یکصد سال اخیر و احیاگر مکتب اسلام خواند و اظهار داشت: امروز در کشورهای منطقه، خاورمیانه و حتی در اروپا و امریکای ‌لاتین، نام امام (ره) و انقلاب او تأثیرگذار است و اگر امروز در مصر شعار انقلابی سر داده می‌شود، در واقع حرکت به سمت انقلابی است که امام از آن سخن می‌گفت.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی ما یک قدم به عقب نرفته‌ایم و هر چه بوده حرکت رو به جلو بوده است، عنوان کرد: امروز به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شاگرد و یادگار امام راحل دنیای استکبار در برابر ایران به انفعال افتاده است و دنیا رو به یک تحول عظیم است که هیچکس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

حاجی‌بابایی ادامه داد: ما خوشحالیم که امروز آمریکا و هم‌پیمانان او در اردوگاهی قرار گرفته‌اند که در برابر اردوگاه اسلام به رهبری مقام معظم رهبری هر روز مجبور به یک قدم عقب‌نشینی هستند و تحریم و تهدید و تطمیع برخی کشورهای منطقه نیز همگی حرکت‌هایی انفعالی هستند؛ چرا که تا آرمان‌های امام پیش روی ماست، شکست برای ملت ایران مفهومی ندارد.
 
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز به نمایندگی از فرهنگیان سراسر کشور یک بار دیگر با امام (ره) پیمان می‌بندیم که تحت هیچ شرایطی از اهداف بلند او عقب‌نشینی نخواهیم کرد و رهبر معظم انقلاب را به عنوان میراث گرانقدر امام (ره) همچون نگینی در میان خود محافظت خواهیم کرد و یک سر سوزن نیز از التزام عملی به ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی افزود: ما فرهنگیان با امام‌مان پیمان می‌بندیم که با تمام توان به مردمی خدمت کنیم که پرافتخارترین مردم در طول تاریخ بوده‌اند و پیمان می‌بندیم که تا روزی که در جمهوری اسلامی مسئولیت داریم، اسیر قدرت، ثروت و تزویر نشویم و کمک کنیم که تمام دانش‌آموزان بسیجی و انقلابی باقی بمانند و به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول