اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ایران کشور تاثیرگذار منطقه خاورمیانه و جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: امروز کشور ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

ایران کشور تاثیرگذار منطقه خاورمیانه و جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی فاز نخست شرکت پویش پارت پلیمر ابهر با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد عمران و آبادانی ایران اسلامی هستیم اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همه تلاش‌ خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به توسعه و علم روز دنیا به کار بردند، ولی به برکت ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران اسلامی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌ها، نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم یک به یک نقش بر‌آب شد.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و تهدید‌های امنیتی و نظامی دشمنان ابراز داشت: بدخواهان این نظام سعی کردند در کنار تهدیدهای نظامی و اقتصادی، با هجمه‌های فرهنگی و فشارهای سیاسی، ایران را از رسیدن به قله‌های سعادت باز دارند.

مقام عالی استان هدف دشمنان از جنگ هشت ساله را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرده و گفت: در این جنگ دنیا در برابر ایران قرار گرفت و بلوک شرق و غرب با همه تجهیزات نظامی هشت سال در برابر جبهه ایران صف‌آرایی کردند تا بتوانند وجبی از خاک این کشور را تصرف کنند، ولی با مجاهدت‌های دلاورمردان ایران اسلامی توطئه‌های شوم آنان کارساز نشد.

رئوفی‌نژاد انقلاب ایران را انقلابی اعتقادی، فرهنگی و دینی توصیف کرد و ابراز داشت: پیش از انقلاب دشمنان برای تسلیم شدن ایران لحظه‌شماری می‌کردند، ولی ملت ایران با روحیه ولایت‌مدارانه خود و با اتکا به رهنمود‌های امام خمینی (ره) توانست در برابر آن‌ها ایستادگی کرده و توطئه‌های دشمنان را نابود کند.

وی با بیان اینکه همه صحنه‌های انقلاب در مسیر حرکت نظام سرنوشت‌ساز بوده است، گفت: تمامی این روزها در توسعه و تعالی نظام نقش‌آفرین و در شکل‌گیری نهضت، انقلاب و پاسداری از آرمان‌های انقلاب تأثیرگذار بوده است.

استاندار زنجان در ادامه افزود: در این میان امام خمینی (ره) به عنوان نقش‌آفرین همه این صحنه‌ها محسوب شده و ملت ایران نیز با تأسی از امام، رهبری و ولایت در مسیر آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گام برداشتند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول