اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه همدان:

هر رأی تیری بر قلب دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود تیری بر قلب دشمنان است.

هر رأی تیری بر قلب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد شب گذشته در یادواره شهدای روستای شاهنجزین رزن اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند آموزه‌های دینی در جامعه کمرنگ باشد بنابراین باید هوشیار و بصیر بود.

وی عمل به دستورات دین مبین اسلام و تبعیت از رهبری را عامل کسب موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های مختلف دانست و بر این مهم تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام در مقابل ارتش متجاوز صدام محکم ایستادگی کرده و با رشادت‌های خود دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردند بنابراین ما نیز باید با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.

وی راه شهدا را راه عزت و افتخار کشور دانست و ابراز داشت: تا زمانی که در این مسیر گام برداریم هیچ‌گونه شکستی را تجربه نخواهیم کرد.

رضوی‌راد در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم حضور گسترده در انتخابات گفت: هر رأیی که در صندوق ریخته می‌شود تیری است بر قلب دشمنان که باید نسبت به آن توجه صورت گیرد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول