اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

مسئولان خود را خادم ملت بدانند/ ذخیره موادغذایی کشور بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز تأکید کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف در استان باید خود را خادم ملت دانسته و برای حل مشکلات آنها بی‌‌وقفه تلاش کنند.

مسئولان خود را خادم ملت بدانند/ ذخیره موادغذایی کشور بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه شورای اداری استان البرز عصر امروز در محل استانداری این استان برگزار شد.

عیسی فرهادی در آغاز این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده و هرگاه نظام و انقلاب به ایثار آنها نیاز داشته، در صف مقدم بوده‌اند.

وی تصریح کرد: فرصت خدمت‌رسانی به این مردم بسیار ارزشمند است و مسئولان و مدیران نباید از کنار این فرصت کم‌نظیر به راحتی عبور کنند، در غیر این صورت باید در پیشگاه عدالت الهی پاسخگو باشند.

* افتخار دولت خدمت بی‌منت به ملت است

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تأکید کرد: از ابتدای حضور احمدی‌نژاد در رأس دولت، یک هدف مورد تأکید ویژه ایشان قرار داشت و آن‌هم خدمت بی‌منت به مردم بود.

فرهادی تأکید کرد: مسئولان به واسطه سمتی که دارند باید خود را خادم مردم دانسته و مردم در صورت بروز هر مشکلی باید با خیال آسوده به آنها مراجعه کنند.

* راهپیمایی 22 بهمن امسال کوبنده خواهد بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام‌الله دهه مبارک فجر و راهپیمایی آتی اشاره کرد و گفت: شرایط کشور در حال حاضر بسیار حساس بوده و مردم ما نیز این حساسیت را درک می‌کنند.

استاندار البرز در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور مردم در این دو صحنه مهم با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

فرهادی تأکید کرد: مطمئن هستیم که ملت ما در 22 بهمن و 12 اسفند به گونه‌ای عمل می‌کنند که پاسخی کوبنده به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی داده باشند.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، گفت: دستگاه‌های مرتبط باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند که شرایط حضور مردم در این صحنه فراهم باشد.

استاندار البرز افزود: تمام اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات استانداری البرز و دستگاه‌های تابعه باید با محوریت ایجاد شرایط حضور حداکثری مردم و انجام رقابتی سالم باشد.

* موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم به اندازه کافی ذخیره شده است

فرهادی هم‌چنین به تلاش‌های دشمنان به ویژه آمریکا و چند کشور اروپایی برای تحریم و تحت فشار اقتصادی قراردادن جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما نمی‌دانند که عامل موفقیت ملت ایران روحیه ایثار، فداکاری و ولایت‌مداری آنها است و با این تهدیدها خللی در عزم و اراده آنها ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر دولت با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده تمام تمهیدات لازم برای رویارویی با تهدیدها و تحریم‌ها را انجام داده و در حال حاضر حجم ذخیره موادغذایی و مایحتاج عمومی در انبارهای ما بی‌سابقه است.

* برخورد قاطع با اخلال‌گران اقتصادی

استاندار البرز تأکید کرد: به طور قطع هرگونه تلاش برای اخلال در وضعیت اقتصادی و بازار استان البرز با برخورد قاطع مسئولان نظارتی رو به ‌رو شده و از مردم انتظار داریم که برای برخورد با کسانی که به دنبال بی‌ثباتی بازار هستند، با نهادهای مربوطه همکاری کنند.

فرهادی در پایان متذکر شد: گزارش‌های مردمی در این حوزه باید با سرعت و دقت بررسی شده و در صورت صحت گزارش‌ها، با اخلال‌گران اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول