اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیر ورزشی استان اصفهان:

با فرهنگ‌سازی مناسب مشکلات اجتماعی رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: خیر ورزشی استان اصفهان گفت: با فرهنگ‌سازی مناسب بسیاری از مشکلات اجتماعی رفع می‌شود.

با فرهنگ‌سازی مناسب مشکلات اجتماعی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی هدایت ظهر امروز به مناسبت بازدید برخی از خبرنگاران و مسئولان شهرداری اصفهان از مجموعه فرهنگی و ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) اظهار داشت: در عین حال که مقوله ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است با این‌ حال مهم‌ترین هدف از ساخت این مجموعه ورزشی، توجه به فرهنگ قرآنی بود.

وی با بیان اینکه بال فرهنگ ورزشی در کشور بسیار ضعیف است، تصریح کرد: با وجود فرهنگ‌سازی مناسب، بسیاری از مشکلات اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم برطرف می‌شود.

این خیر ورزشی استان اصفهان ادامه داد: برای استفاده جوانان علاقه‌مند به برنامه‌های ورزشی و فرهنگی تلاش شد هزینه‌های مجموعه ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) از دیگر مکان‌های ورزشی پایین‌تر باشد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ بسیار ناچیزی برای استفاده از دارالقرآن این مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: البته در صورت استفاده علاقه‌مندان از این مکان مقدس تخفیف‌های خاص ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

هدایت در مورد مقدار مساحت مجموعه فرهنگی و ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه متراژ این مجموعه  یک هزار و 350 است، اظهار داشت: مساحت ساختمان نیز 5هزار و 500 متر و در شش طبقه ساخته شده که از این تعداد دو طبقه زیر زمین قرار دارد.

وی بیان داشت: مجموعه فرهنگی و ورزشی علی ابن ابیطالب (ع) از سالن‌های ورزش‌های رزمی، سالن ژیمناستیک، بدن‌سازی، زورخانه و کشتی پهلوانی، دارالقرآن و آمفی‌تئاتر تشکیل شده است.

خیر ورزشی استان اصفهان گنجایش زورخانه مجموعه علی ابن ابیطالب (ع) را 150 نفر، آمفی‌تئاتر را حدود 300 نفر و دارالقرآن را 100 نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول