اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

قاتل پریسا ایرانی محاکمه شد

خبرگزاری فارس: حبیب مظاهری نوربخش به اتهام قتل پریسا ایرانی فرزند صلاح‌الدین در رشت محاکمه شد.

قاتل پریسا ایرانی محاکمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل عمد پریسا ایرانی میناآباد فرزند صلاح‌الدین صبح امروز به صورت علنی در دادگستری رشت تشکیل شد و لحظاتی قبل ادامه این جلسه درباره رسیدگی به موضوع رابطه نامشروع متهم با مقتوله به صورت غیرعلنی برگزار شد.

نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست اظهار داشت: علی مظاهری فرزند ابوالقاسم 50 ساله افسر بازنشسته نیروی انتظامی و تابعیت ایران و متاهل و بازداشت موقت است.

رمضان تنها افزود: موضوع پرونده درباره یک فقره قتل در 22 خرداد سال 90 در زمین فوتبال طالب‌آباد انزلی است که متهم مقتوله را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

وی، جرم بعدی متهم را داشتن رابطه نامشروع با مقتوله عنوان کرد و بیان داشت: طبق گواهی پزشکی قانونی متهم به هنگام قتل از سلامت عقل برخوردار بوده است.

نماینده دادستان ابراز داشت: اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کرده‌اند.

قاضی پرونده مذکور نیز در این جلسه اظهار داشت: طبق قانون اولیای دم می‌توانند سه تقاضا شامل تقاضای قصاص، تقاضای دیه و یا تقاضای عفو را داشته باشند.

پدر مقتوله نیز عنوان داشت: من قدرتی به جز قانون ندارم و با بدبختی دخترم را بزرگ کردم اما قاتل با ضربات چاقو دخترم را کشت و تقاضای ما این است که طبق قانون قاتل دخترم مجازات و قصاص شود.

قاضی از مادر مقتوله نیز درخواست کرد تا تقاضایش را مطرح کند و مادر پریسا ایرانی نیز بر مجازات و قصاص قاتل دخترش تاکید کرد و گفت: قاتل دختر جوان ما را به زیر خاک فرستاد و هر چند با قصاص قاتل باز هم دل ما آرام نمی‌گیرد اما باید قصاص شود و به مجازات برسد.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول