اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گچساران خبر داد

آغاز برگزاری جشن‌های انقلاب در روستاهای گچساران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران از آغاز جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهستان‌ها و روستاهای بخش مرکزی گچساران خبر داد.

آغاز برگزاری جشن‌های انقلاب در روستاهای گچساران

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یحیی ذبیحی ظهر امروز در حاشیه جشن بزرگ انقلاب در دهستان لیشتر گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برگزاری باشکوه آیین‌های گرامیداشت رویدادهای مختلف انقلاب به ویژه دهه مبارک فجر تأثیر مهمی در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دارد.

* روستائیان و عشایر حامیان همیشگی ولایت فقیه هستند

بخشدار مرکزی گچساران ابراز داشت: روستاییان و عشایر گچساران سهم به سزایی در روند پیروزی انقلاب داشته و نقش آنان در دفاع از نظام اسلامی قابل تقدیر است.

ذبیحی تصریح کرد: نقش روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل نقشی مؤثر، ارزنده و بی‌نظیر بوده و این نقش تاریخی در اذهان ماندگار است.

وی روستائیان و عشایر را حامیان همیشگی ولایت فقیه و انقلاب دانست و یادآور شد: این قشر به عنوان حامی و پیرو ولایت فقیه سد محکمی در مقابل دشمنان نظام هستند.

بخشدار مرکزی گچساران با تأکید بر برگزاری برنامه‌هایی در شأن و منزلت انقلاب و برای یادآوری و پاسداشت زحمات، دلاورمردی های و از خودگذشتگی‌های روستائیان و عشایر از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست در این زمینه برنامه‌های مطلوبی ارائه دهند.

ذبیحی بیان داشت: حضور یکپارچه این قشر در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی به وضوح قابل رویت است و نقش آنان در این حماسه‌سازی‌ها قابل تقدیر است.

* برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب در چهار دهستان بخش مرکزی گچساران

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های انقلاب در روستاهای و مراکز دهستان‌ها گچساران از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست در این جشن‌ها حضور داشته باشند.

ذبیحی گفت: این جشن‌ها با مشارکت گسترده روستاییان همراه بوده تا پایان دهه فجر و بر اساس برنامه زمانبندی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در گچساران ابراز داشت: روستائیان در دوران انقلاب اسلامی در کنار سایر قشرهای مختلف جامعه نقش مؤثری را در پیروزی انقلاب داشته‌اند.

ذبیحی گفت: تبیین این نقش‌آفرینی‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای دوران انقلاب یکی از اهداف مهم در برگزاری جشن‌های انقلاب در مناطق روستایی گچساران است.

* بهره‌برداری از چهار طرح روستایی در دهه فجر در گچساران

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مهم در روستاهای گچساران، توسعه و ایجاد زمینه‌های مناسب برای پیشرفت روستاها را از جمله مزایای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها دانست.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: در دهه فجر چهار طرح در مناطق روستایی گچساران به بهره‌برداری می‌رسد.

ذبیحی افزود: برای اجرای این طرح‌ها که نقش مهمی در تثبیت جمعیت روستایی و رفاه عمومی روستائیان دارد، افزون بر 94 میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی به روستاها به میزان چشمگیری افزایش یافت که این موضوع سبب ایجاد امکانات مختلف در روستاها، رفاه و آسایش برای روستائیان شده است.

ذبیحی خدمات‌رسانی به روستاها را سبب مهاجرت معکوس به این نقاط عنوان کرد و ادامه داد: تعداد زیادی از روستاهای محروم با ورود امکانات رفاهی در حال رونق و گسترش بوده و مهاجرت معکوس در این روستاها دیده می‌شود.

به گزارش فارس گچساران با دارا بودن چهار دهستان و 93 روستا افزون بر 35 هزار جمعیت روستایی و عشایری دارد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول